تازه های سایت

کد مطلب: 18560
2. ارديبهشت 1393 - 13:29
پایگاه خبری گرو: یادواره شهدای پاسدار نهاوند در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار شد.

DSC03056

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این مراسم که با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند با تبریک سالروز تاسیس سپاه گفت: ما هرچه داریم از شهدا داریم و امروز به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی به پشتوانه ای برای سایر کشورهای مسلمان تبدیل شده است.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مهمترین بازوان ولایت فقیه در طول سالهای انقلاب اسلامی به وظیفه خود که پاسداری از ارزشهاست به نحو احسنت عمل کرده است.

مغیثی با اشاره به اهمیت مطالعه وصایای شهیدان گفت: باید زندگی‌ها به گونه‌ای باشد که بتوانیم هر چه بهتر و بیشتر خود را با آرمان‌های شهدا و امام شهدا و رهبر انقلاب نزدیک‌تر کنیم، هر چند که امروز در این شرایط همه ملت با مسئولان در اتحادی مثل‌زدنی به سر می‌برند.

وی افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگو دادن شهدا در زندگی و تکریم و پاسداشت از شهیدان است.

مغیثی عزت و عظمت ایران اسلامی را در گرو خون سرخ شهدا دانست و تصریح کرد: زمان جنگ با عراق، جنگ نابرابر علیه ایران اسلامی تحمیل شد و مردم درد و رنج بسیاری را تحمل کردند ولی با رشادت‌ها، شهامت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان اسلام، ایران اسلامی امروز به اوج قدرت و اقتدار رسیده است.

مغيثي گفت: دشمن امروز با سلاح جديد فرهنگي و تهاجم نرم به جنگ انقلاب آمده است كه با ياري خدا اين بار نيز طعم شكست را خواهد چشيد .

امام جمعه نهاوند گفت: دشمن میخواهد یک سری مفاهیم ارزشی را در نزد جوانان از بین ببرد و به جای آن بی بند وباری ،بد حجابی واعتیاد را رواج دهد تا مردم ما و نسل جدید توان مقاومت در برابر آنها را نداشته باشند .

در پایان این مراسم حاج محسن طاهری از مداحان کشوری در مدح شهدای والا مقام نهاوند مدیحه سرایی کرد.

گزارش تصویری یادواره شهدای پاسدار نهاوند

DSC03071DSC03056DSC03049DSC03050DSC03037

 

دیدگاه شما