تازه های سایت

کد مطلب: 38044
19. تير 1398 - 8:51
اعضای یک باند فعال در امر قاچاق موادمخدر قصد انتقال محموله ای در ملایر را داشتند که ۴۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از یک عضو این باند کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرمانده انتظامی ملایر در این باره توضیح داد: در پی تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، قاچاقچیانی که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان جنوبی به همدان می کردند شناسایی شدند.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های ملایر و نهاوند در یک اقدام سریع عملیاتی، خودرو آنها در ورودی شهرستان ملایر شناسایی و متوقف شد که از داخل آن، ۴۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود کشف و یک متهم دستگیر شد.

وی افزود: همچنین در ماموریت مشترک روز گذشته به منظور برخورد قانونی با سوداگران مرگ، ماموران از انتقال یک محموله تریاک به وسیله یک دستگاه خودروی سواری مطلع شدند که از این وسیله نقلیه هشت کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر یادآوری کرد: فصل بهار امسال میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان با رشد ۴۷ درصدی مواجه بوده است.

سرهنگ سلگی از افزایش کشف انواع سرقت ها در سال جاری خبر داد و گفت: در راستای ارتقای ضریب امنیت شهروندان در ۳ ماهه نخست سال جاری با اجرای طرح های هوشمندانه و پیشگیرانه در حوزه مبارزه با سارقان، دستگیری این دسته از مجرمان افزایش ۳۷ درصدی کشف سرقت را شاهد بودیم.

دیدگاه شما