تازه های سایت

کد مطلب: 18154
16. فروردين 1393 - 8:55

DSC02849

 یادواره 130 شهید سرافراز بخش زرین دشت و شهر برزول نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو: در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مردم بخش زرین دشت در مهدیه شهر برزول برگزار شد امامعلی عبدالملکی فرماندار نهاوند گفت: شهر برزولاز همان اغاز انقلاب از مناطقی بود که بر ضد رژیم شاه قیام کرد و در طول جنگ تحمیلی نیز با تقدیم شهدای گرانقدر دین خود به انقلاب اسلامی را ادا کرد.

وی گفت: باید یاد شهدا را همواره زنده نگه داریم و در یادواره شهدا باید وصیت نامه و سخنان این شهیدان برای نسل جوان بازگو شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام احد آزادیخواه مدیر کل فرهنگی و مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: شهدا با نثار عزیزترین سرمایه خود یعنی جانشان باعث شدند تا انقلاب اسلامی ما به یکی از قدرتمندترین و با اقتدار ترین نظام های جهان تبدیل شود و ما نیز باید راه شهدا را ادامه دهیم.

DSC02861

وی گفت: اولین انتظار حضرت زهرا(س) از ما شیعیان توجه به خدا محوری و نگاه توحیدی است تا بتوانیم با توجه به این موضوع به اصل و اساس اسلام دست یابیم و شهدا در وصیت نامه های خود بر موضوع خدا محوری تاکید فراوان داشتند.

وی افزود: امروزه  بیش از 5 هزار فرقه انحرافی در دنیا فعال هستند که این فرقه ها نادرست و برحق نیستند و مهمترین علل پیدایش این فرقه های انحرافی دوری از آموزه های اصیل دین مبین اسلام و فاصله گرفتن از اسلام ناب است.

DSC02843

آزادیخواه گفت: دومین انتظار حضرت زهرا(س) از ما توجه به موضوع پاکدامنی و عفاف و حجاب است که متاسفانه امروزه بعضی از خانم ها نسبت به این موضوع مهم بی تفاوت هستند.

وی به آمار نسبتا بالای طلاق اشاره کرد و گفت: هرچه قدر از آموزه های دین اسلام دوری کنیم و به به بحث حجاب و عفاف کمتر توجه کنیم شبکه های ماهواره ای و اینترنتی به موضوع بی حیایی بیشتر دامن میزنند و در پی دستیابی به اهداف شوم خود خواهند بود که با عمل کردن به فرامین حضرت زهرا(س) در این راه ناامید خواهند شد .

آزادیخواه گفت: دشمنان برای مقابله با ارزش های اسلامی و اعتقادهای عمیق دینی و ریشه دار مردم به این نظام از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

DSC02856

وی تاکید کرد: خوشبختانه دشمنان تاکنون نتوانسته اند نقشه های شوم و پلید خود را بر این نظام حاکم کنند.

وی افزود: سلامت روحی و روانی جامعه در گرو خانواده های سالم است و به همین دلیل باید در راستای تحکیم بنیاد خانواده از تمامی ظرفیت ها استفاده کرد.

وی عنوان کرد: دشمنان اسلام با ترویج مدهای نامتناسب با فرهنگ ایران اسلامی در پی تضعیف خانواده ها هستند اما حجاب و عفاف در خانواده می تواند جامعه ای عاری از بی عفتنی را تشکیل دهد.

حجت الاسلام آزادیخواه اظهار داشت: متاسفانه اکتر نابسامانی های خانواده به دلیل نابودی باورهای دینی، ارزشی و اخلاقی است که باید هر چه سریعتر برای آن چاره اندیشی شود.

وی دغدغه سوم حضرت زهرا را ولایت پذیری ایشان اعلام کرد و گفت: آن حضرت تا اخرین لحظه عمر شریفشان از امام زمان خود حمایت کرد و در زندگی لحظه ای از این اصل غافل نشد و در این راه نیز به شهادت رسید .

 

 

دیدگاه شما