تازه های سایت

کد مطلب: 18087
7. فروردين 1393 - 15:24
پایگاه خبری گرو: رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی نهاوند گفت: ثبت نام جشنواره تقدیر از کار آفرینان برتر در شهرستان نهاوند آغاز شد.

DSC01886

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرهاد جهانیان در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت: نهمین جشنواره کارآفرينان برتر شهرستان نهاوند با هدف ترويج خلاقيت، نوآوري، توسعه فرهنگ کارآفريني و ايجاد فضاي تعامل و همکاري ميان فعالان عرصه‌هاي مختلف اقتصادي در سه بخش صنعت ،کشاورزي و خدماتبرگزار خواهد شد .

جهانیان گفت: جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در مرحله نخست در سطح استان ها و در مرحله دوم در سطح کشور برگزار خواهد شد .

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نهاوند گفت: کار آفرینان شهرستان نهاوند اعم از شرکتهای خصوصی ، تعاونی و اشخاص حقیقی می توانند تا تاریخ27 /1 / 1393 با مراجعه به سایت اینترنتی www.karafarinanebartar.ir نسبت به نام نویسی و ارائه مستندات کار آفرینی خود از طریق این سامانه اقدام نمایند.

جهانیان اضافه کرد: امروزه کارآفرینی به عنوان گفتمان غالب در ابعاد جهانی و الگوی معتبر نوآورانه در تحول ارزش افزای پایدار در کانون توجه صاحبنظران اقتصادی و اجتماعی قرار دارد.

وی با بیان این که کارآفرینان با نوآوری‌ها و دستاوردهای عظیم خود همچون گذشته گام‌های مؤثرتری را در راستای حمایت از کار و کارآفرینی خواهند برداشت، گفت: این جشنواره در نظر دارد تا از زحمات کارآفرینان شهرستان که در چرخه توسعه  اقتصادی تلاش کردند، قدردانی نماید.

به گفته وی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با همکاری دستگاه های اجرایی و با تدوین راهبردی نوین و تغییرات اساسی در سیاست های اشتغال، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، حمایت و تشویق کارآفرینان را راهبرد فعالیت های خود قرار داده است تا ضمن اینکه راهگشای اشتغال جوانان جامعه باشد، در آینده نیز سیاست های این وزارتخانه در خصوص این موارد حفظ شود.

جهانیان افزود: کارآفرینان فقط سبب اشتغال نمی شوند، بلکه کارآفرینان در بارور شدن خلاقیت ها، ترغیب به نوآوری، افزایش اعتماد به نفس و در تولید ثروت در جامعه نقش برجسته ای را عهده دار هستند.

دیدگاه شما