تازه های سایت

کد مطلب: 17874
24. اسفند 1392 - 8:13
پایگاه خبری گرو: بهروز نعمتی نماینده معین شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمان برگزاری انتخابات در خدمت مردم نهاوند خواهم بود ومشکلات مردم شهرستان نهاوند را مانند شهر اسدآباد پیگیری خواهم کرد.

SAM_0356

به گزارش پایگاه خبری گرو، بهروز نعمتی در جلسه معارفه خود به عنوان نماینده معین شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامیکه با حضور امام جمعه و فرماندار نهاوند دراداره تبلیغات اسلامی نهاوند برگزارشد گفت: طرح های نیمه تمام شهرستان را در مجلس پیگیری خواهم کرد و با همکاری حجت الاسلام مغیثیامام جمعه شهرستان و اقای عبدالملکی فرماندار مشکلات کلیدی شهر نهاوند را جمع بندی خواهیم کرد و به همراه این عزیزان در نشستی مشکلات را در خدمت آقای نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مطرح خواهیم کرد.

وی به مشکل سد گرین نهاوند اشاره کرد گفت: در جایی که احساس کنم حقوق مردم نهاوند در میان است ازآن دفاع خواهم کرد که یکی از آنها سد گرین است که برای سال 93 اعتبارات خوبی گرفتیم و این مقداربیشتر از چیزی است که در رسانه ها اعلام شده است.

نعمتی افزود: از وزیر محترم نیرو و آقای نوبخت قول گرفتیم تا علاوه براعتبارتخصیص یافته اوراق مشارکت هم برای سد گرین نهاوند عرضه کنیم تا بتوانیم کار را پیش ببریم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت:تکمیل پروژه راه آهن نهاوند و حل مشکل دانشگاه ملی نهاوند و توجه به بحث گردشگری نهاوند با وجود داشتن سراب های مختلف از دیگر اولویت های بنده به عنوان نماینده معین شهرستان نهاوند خواهد بود.

طرح های نیمه تمام نهاوند نیازمند پیگیری هستند

امامعلی عبدالملکی فرماندار نهاوند نیز درادامه این نشست گفت:شهرستان نهاوند دارای مشکلات و پروژه های نیمه تمام زیادی است که امیدوارم با همکاری مجموعه شهرستان و پیگیری های شما قسمت اعظم این طرح ها به بهره برداری برسد و مردم از آنها استفاده کنند .

فرماندار نهاوند به پروژه مهم سد گرین اشاره کرد و گفت:این طرح بزرگترین پروژه عمرانی استان همدان است که به اعتبای بالغ بر 370 میلیارد تومان نیاز دارد و در حال حاضر فقط 10 میلیارد تومان به آن اختصاص داده شده و پیشرفتی 8 درصدی دارد و در سال 93 نیز اعتباری کمتر از یک میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است که از اولویت های شهرستان است و امیدوارم با پیگیری های شما اعتبار مناسب برای این طرح تخصیص داده شود.

عبدالملکی گفت:یکی دیگر از طرح های مهم شهرستان راه آهن نهاوند است که مسیر ریلی کشور را به  کشورهای همسایهو در نهایت به اروپا وصل میکند که مشکل عمده آن کبود ریل است که با پیگیری های سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه امیدوارم این مشکل نیز حل شود.

فرماندار نهاوند گفت بیمارستان نهاوند نیز با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی برای تجهیز به 70 تا 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امیدوارم با پیگیری شما به بهره برداری برسد.

شهرستان نهاوند زخم خورده از مسائل سیاسی است

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در این نشست ضمن تشکر از آقای نعمتی که به عنوان نماینده معین شهرستان در مجلس انتخاب شده است گفت:امیدوارمشما بتوانید با همکاری مسئولان نهاوند بخشی از مشکلات شهرستان را حل کنید.

مغیثی گفت: با توجه به گذشته شهرستان میتوان عنوان کرد که شهرستان نهاوند زخم خورده از مسائل سیاسی است که باید برای خدمت به مردم از اینگونه مسائل دوری کرد.

وی گفت: با توانایی که شما دارید امیدواریم بتوانیم در مهلت باقیمانده تا انتخابات آینده از شما استفاده کنیم چون مردم ما استحقاق هر نوع خدمتی را دارند و در طول این 35 سال از همه چیز خود گذشتند و این استقامت مردم برای ما اتمام حجت خواهد بود.

وی گفت : برای خدمت به مردم باید جناح های سیاسی را کنار گذاشت و طبق نظر رهبر انقلاب باید با حفظ وحدت و همدلی کارها را پیش برد.

امام جمعه نهاوند گفت: امیدوارم همانطور که عنوان کردید مردم شهرستان نهاوند را نیز مانند مردم شهر اسدآباد ببینید چون مردم حقیقتا تا عملی نبینند باور نمیکنند.

دیدگاه شما