تازه های سایت

کد مطلب: 36436
10. دى 1397 - 8:31
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از قهرمانی ووشوکاران این شهرستان در مسابقات انتخابی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات ووشو انتخابی استان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی سالن شهید عباد خدارحمی شهرستان نهاوند برگزار شد و ووشوکاران نهاوندی در هر دو رده نوجوانان و جوانان قهرمان شدند.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های کشوری انتخابی تیم ملی که بهمن‌ماه در بندرعباس برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد تصریح کرد: در این رقابت‌ها از چهار سهمیه استان در رده سنی نوجوانان، سه سهمیه و از هفت سهمیه رده سنی جوانان چهار سهمیه را ووشوکاران نهاوندی کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند احمدرضا جعفری از نهاوند در وزن 42 کیلوگرم، محمدصالح نصیری از ملایر در وزن 45 کیلوگرم، مهدی میربک از نهاوند در وزن 48 کیلوگرم و ابوالفضل جعفری از نهاوند در وزن 56 کیلوگرم را نفرات اول اوزان مختلف در دره سنی نوجوانان اعلام کرد.

وی افزود: در رده سنی جوانان نیز مهدی عوض‌پور طلایی از نهاوند در وزن 48 کیلوگرم، علی ظفری از نهاوند در وزن 52 کیلوگرم، عرفان کرمعلی از نهاوند در وزن 56 کیلوگرم، مهرداد جعفری از نهاوند در وزن 60 کیلوگرم، علی گودرزی از ملایر در وزن 65 کیلوگرم، عرفان ترابی از همدان در وزن 70 کیلوگرم و امین قربانی از ملایر در وزن 75 کیلوگرم عناوین قهرمانی را به دست آوردند.

سعدی‌نژاد در پایان ضمن تشکر از مساعدت‌ صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات ووشو برای برگزاری خوب این مسابقات گفت: امیدواریم با حمایت‌های مسئولین بتوانیم بیش‌ از پیش شاهد قهرمانی ورزشکاران نهاوندی باشیم.

انتهای پیام /

دیدگاه شما