تازه های سایت

کد مطلب: 16651
5. بهمن 1392 - 9:02
پایگاه خبری گرو : در پی فروریختن سقف محل نگهداری گوسفندان در روستای گنبد کبود شهرستان نهاوند 130 راس گوسفند تلف شدند .

DSC01647

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گروکه درمحل حادثه حضور داشت ،این حادثه در ساعت حدود 9 شب در یک دامداری در روستای گنبد کبود اتفاق افتاد و باعث رساندن خسارات فراوان مالی به مالک گوسفندان شد.

جعفر سلگی بخش دار بخش زرین دشت در محل حادثه به خبرنگار ما گفت : با توجه به بارش برف چند روز پیش در نهاوند و سنگین شدن سقف این دامداری، آب در سقف و دیوار آن نفوذ کرده و با توجه به اینکه سقف آن آجری بوده و در ساخت آن از مصالح غیر مقاوم مانند چوب استفاده شده به یک باره سقف این واحد دامداری فروریخته و باعث تلف شدن 130 راس گوسفند و سه راس دام سنگین شده است .

عید مراد کرمی مالک گوسفندان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو در تشریح این حادثه گفت: در خانه بودیم که یک باره صدای فروریختن سقف دامداری خود را شنیدم و وقتی به محل دامداری آمدم با لاشه های پاره گاو و گوسفندانم مواجه شدم.

این دامدار روستای گنبد کبود نهاوند گفت: بعد از اینکه سقف این دامداری فروریخت با کمک عده ای از همسایه ها تعدادی از گوسفندان را از زیر آوار بیرون آوردیم ولی 130 راس گوسفند بنده از بین رفت و تعداد سه راس گاو و چند گوساله هم از من تلف شد که لاشه گوساله ها هنوز زیر آوار است و بیرون نیامده اند .

وی گفت : بعد از چند دقیقه اهالی روستا ، ماموران نیروی انتظامی به همراه هلال احمر بخش زرین دشت وآقای سلگی بخشدار شهربرزول در محل حاضر شدند و به  کمک اهالی پرداختند .

کرمی گفت : با توجه به این که واحد دامداری من فاقد بیمه بوده و بنده این دام ها را با گرفتن وام خریده ام و با این حادثه حدود 90 میلیون تومان از دارایی من از بین رفته است که امیدوارم مسئولین به بنده کمک کنند تا این خسارت جبران شود .

تصاویر ریزش سقف واحد دامداری و تلف شدن 130 راس گوسفند در روستای گنبد کبود نهاوند

DSC01652DSC01653DSC01654DSC01657DSC01647

دیدگاه شما