تازه های سایت

کد مطلب: 16649
5. بهمن 1392 - 8:50
پایگاه خبری گرو: امام جمعه نهاوند گفت:سازمان ملل با پس گرفتن دعوت نامه ایران برای شرکت در اجلاس ژنو دو نشان داد اختیاری از خود ندارد و مطیع امریکاست .

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام مغیثی گفت : سازمان ملل با پس گرفتن دعوت نامه ایران به دستور آمریکا و رژیم صهیونیستی بار دیگر نشان داد از خود هیچگونه اختیار و استقلالی ندارد و تنها مجری دستورات آمریکا است.

 مغیثی گفت: سازمان ملل به ابزار و وسیله ای در دست رژیم صهیونیستی و آمریکا تبدیل شده تا دستورات و اقدامات آنها را پشتیبانی و اجرایی کند.

وی ادامه داد: به جای ایران کشورها و افرادی در این اجلاس حضور داشتند و در آنجا میدان داری می کردند که از حامیان اصلی آمریکا و تروریست ها در جنگ سوریه بودند و مشخص است از این اجلاس چیزی به نفع دولت و مردم مظلوم سوریه بیرون نخواهد آمد.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: با شروع مفاد قرارداد گروه 5+1 در هفته گذشته اقداماتی بین دو طرف حاضر در مذاکرات انجام شد اما با توجه به ماهیت و ذات دولت آمریکا که خود را کدخدا و همه کاره دنیا می داند نمی توان زیاد به نتایج این مذاکرات و توافق بعمل آمده خوش بین بود.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: اگر دولت آمریکا و دیگر طرفین حاضر در مذاکرات ژنو پای مفاد قرارداد و عمل به آن جاپا خالی کنند و زیر آن بزنند مطمئن باشند جمهوری اسلامی ایران به آنها هیچ گونه خواهش و تمنایی نخواهد داشت و این قرارداد به طور طبیعی منتفی خواهد شد.

حجت الاسلام مغیثی افزود: ملت ایران در طول 34 سال گذشته بارها و بارها نشان داده زیر بار زور و ظلم نخواهد رفت و با وحدت کلمه و اطاعت از ولایت فقیه  با تمام توان و قدرت پای اعتقادات و ارزشهای انقلاب و نظام خواهد ایستاد.

وی در ادامه با اشاره به ادامه بحران سوریه و کارشکنی ها کشورهای استعماری برای حل این درگیری ها گفت: بحران سوریه بعد از پایان جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با رژیم صهیونی و شکست اسرائیل آغاز شد چون آمریکا و اسرائیل غاصب فهمیدند عقبه قدرت و اقتدار حزب الله و لبنان کشور سوریه است.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی قصد دارند تا قدرت و توان دولت سوریه را بعنوان عقبه مهم مسلمانان در مخالفت و جنگ با رژیم صهیونیستی از بین ببرند تا هیچ کشوری در منطقه نتواند مقابل اسرائیل غاصب قد علم کند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ولایت فقیه عمود خیمه نظام محسوب می شود و همه باید حول این عمود گرد هم آییم، افزود: امروز پرچم اسلام به دست ولی فقیه بوده و پشتیبانی از ولایت فقیه بر همه مال لازم و واجب است.

حجت الاسلام مغیثی به  انفجار تروریستی در منطقه شیعه نشین و تحت نفوذ حزب الله در کشور لبنان اشاره کرد و بیان داشت: مسئولیت این حرکت تروریستی را جبهه النصره پذیرفته است که از گروههای تکفیری وابسته به القاعده محسوب می شود.

وی بیان داشت: در این شرایط باید مردم و مسئولان کشور لبنان در قبال فتنه دشمنان آگاه و متحد باشد چرا که وحدت ملی در لبنان تنها سلاحی است که در مقابل تکفیری ها و تروریست ها می تواند کارساز باشد.

دیدگاه شما