تازه های سایت

کد مطلب: 16187
21. دى 1392 - 10:27
پایگاه خبری گرو : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند از کشف 24 قبضه سلاح غیر مجاز در نهاوند خبر داد

546385_46CdJ13P

سرهنگ عباس نظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی در نهاوند طی چند عملیات انجام شده در 15 روز گذشته نیروی انتظامی این شهرستان موفق به کشف 24 قبضه سلاح غیر مجاز شامل اسلحه شکاری و جنگی شده است.

وی با اشاره به دستگیری 4 نفر در مورد حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز گفت: شهروندان می توانند هرگونه اطلاعات خود در رابطه با سلاح و مهمات غیرمجاز را با تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظری گفت: در دوهفته گذشته نیز ماموران آگاهی نهاوند با تحقیق پیرامون موضوع و یقین از صحت آن با هماهنگی مقام قضایی با اجرای سه عملیات در حوزه استحفاظی خود موفق به کشف و ضبط 9 قبضه اسلحه جنگی و  شکاری غیرمجاز به همراه مقداری فشنگ شدند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند عنوان کرد: طرح امنیت اجتماعی با هدف تأمین امنیت و آرامش شهروندان و برخورد با هنجارشکنان اجرا می‌شود و نتایج خوبی را نیز در این زمینه به دست آورده است.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در نهاوند بیش از یک تن مواد مخدر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر کشف شده که این رقم در مقایسه با کشفیات مدت مشابه سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار است.

وی افزود: همچنین نیروی انتظامی شهرستان نهاوند در 9 ماه گذشته با همکاری اداره آگاهی شهرستان نهاوند موفق شد پنج باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر را کشف و منهدم کند.

 

 

دیدگاه شما