تازه های سایت

کد مطلب: 15794
8. دى 1392 - 20:09
پایگاه خبری گرو : شهردار نهاوند گفت: ورودی های شهر نهاوند تغییر می کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، شاهین فرجی فر ضمن بازید از نقاط مختلف شهر نهاوند و ورودی و خروجی های این شهر به همراه تعدادی از مسئولین گفت: نهاوند شهری است که قدمت تاریخی آن به هفت هزار سال پیش می رسد اما متأسفانه تا کنون در شأن و منزلت مردم این شهر پیشرفت و توسعه  مناسبی انجام نشده است.

فرجی فر اظهار داشت: ورودی های شهر نهاوند به هیچ وجه زیبنده و مطلوب شهر نهاوند نیست و باید با استفاده از تمام توان و به کار گیری مشورت و نظر مردم و نخبگان و کارشناسان تاریخی و مهندسین مجرب ورودی های شهر نهاوند هر چه سریع تر باسازی و اصلاح شوند.

وی افزود: ورودی هر شهر به منزله شناسنامه و معرف فرهنگ و تمدن آن شهر محسوب می شود که شهر نهاوند با سابقه درخشان و کهن و بزرگی که در تاریخ کشور دارد خصوصا بعنوان اولین شهر در ایران که صدای اذان از مناره ها و گلدسته های آن بلند و به گوش مردم ایران رسیده است شایسته ورودی ها حال حاضر نیست.

 شهردار شهر نهاوند عنوان کرد: در آینده نزدیک مردم شهر نهاوند تغییرات گسترده و متنوعی در عرصه مدیریت و میلمان شهری نهاوند را مشاهده می کنند که برای تحقق این موضوع مشارکت شهروندان، اصحاب رسانه، نخبگان و اعضا شورای شهر مهم و ضروری است.

شاهین فرجی فر ادامه داد: شهرداری نهاوند از لحاظ منابع درآمدی پایدار در سالهای گذشته با مشکلات بسیاری روبرو بوده است که باعث رکود کارهای عمرانی و تغییر مبلمان شهری شده اما با برنامه های و کارهای انجام شده و دعوت از بخش خصوصی قصد داریم منابع جدیدی برای افزایش میزان درآمد شهرداری نهاوند تعریف کنیم.

فرجی فر از برخورد قاطع و بدون اغماض و دائم با دستفروشان  و سد معبر کنندگان سطح شهر نهاوند خبر داد و افزود: نهاوند در نقاط مرکزی دارای خیابانها و پیاده روهای کم عرض است که وجود  دست فروشنان و سد معبر کنندگان باعث وجود ترافیک سنگین و برزو مشکل در رفت و امد همشهریان می شود.

وی ادامه داد: در حال احداث مکانی مشخص و دائم برای ساماندهی دست فروشان شهر نهاوند هستیم که با بهره برداری از آن دیگر در سطح خیابانهای مختلف شهر هیچ دست فروشی حق ندارد بساط کند و برای مردم مشکل و مانع ایجاد کند.

 شهردار شهر نهاوند از تغییر زمان جمع آوری زباله در شهر نهاوند خبر داد و افزود: عملیات جمع آوری زباله  در صبح و همزمان با شروع فعالیت های مردم صحیح و منطقی نیست و در حال برنامه ریزی و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی هستیم تا عملیات جمع آوری زباله در ساعت 21 شب انجام شود.

دیدگاه شما