تازه های سایت

کد مطلب: 29635
28. بهمن 1395 - 12:58
رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند گفت: براثر کولاک در گردنه گاماسیاب نهاوند نیروهای امدادی 35 خودرو گرفتار در برف را رهاسازی و 20 مسافر را اسکان اضطراری دادند.

محمدتقی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: بارش برف که از شب گذشته در نهاوند شروع شد و در بامداد امروز نیز ادامه داشت باوجوداینکه در مناطق مختلف از شدت و حجم زیادی برخوردار نبود ولی در گردنه مرتفع گاماسیاب نهاوند باعث ایجاد کولاک شده بود.

وی اظهار داشت: به علت وزش باد کولاک بسیار شدیدی در این گردنه ایجادشده بود و رفت‌وآمد خودروها را با اختلال مواجه کرده بود و مشکلاتی را برای افراد و خودروهای عبوری ایجاد کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: عملیات شبانه 9 ساعته امداد و نجات با مشارکت راهداری‌های نهاوند و نورآباد و دهیاری‌های روستاهای وراینه و قلعه قباد نهاوند به همراه اکیپ و فوریت‌های پزشکی در این گردنه انجام گرفت.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1395/11/28/photo_2017-02-16_11-33-26.jpg

 

شهبازی گفت: در عملیات امداد و نجات 35 خودروی عبوری با کمک عوامل راهداری رهاسازی و هدایت شدند و 20 مسافر نیز در محدوده نهاوند اسکان یافتند.

وی بیان داشت: این عملیات از ساعت 11 شب چهارشنبه با دریافت گزارشی مبنی بر برف و کولاک در محور نهاوند به شهر نورآباد استان لرستان شروع شد و در ساعت 8 صبح امروز به پایان رسید.

 رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند افزود: با توجه به پیش‌بینی‌ها و اخطارهای سازمان هواشناسی مسافرانی که قصد تردد از محورهای برف‌گیر رادارند حتماً به تجهیزات زمستانی مجهز شوند و کوهنوردان نیز با توجه به‌احتمال کولاک و سقوط بهمن حتی‌المقدور از رفتن به کوهستان خودداری کنند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

بسیار عالی . خسته نباشید .

دیدگاه شما