تازه های سایت

کد مطلب: 15652
4. دى 1392 - 9:15
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند از کشف 9 قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیر مجاز در نهاوندخبر داد.

http://www1.jamejamonline.ir/Media/images/1388/08/02/100920828459.jpg

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ عباس نظری در جمع اعضا پلیس آگاهی شهرستان نهاوند در کلانتری شماره 12 اظهار داشت: براساس اطلاعات رسیده مبنی بر نگاهداری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط افرادی به هویت معلوم پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

نظری گفت: ماموران آگاهی نهاوند  با تحقیق پیرامون موضوع و یقین از صحت آن با هماهنگی مقام قضایی با اجرای سه عملیات در حوزه استحفاظی خود موفق به کشف و ضبط 9 قبضه اسلحه جنگی و  شکاری غیرمجاز به همراه مقداری فشنگ شدند.

وی با اشاره به دستگیری دو  نفر در مورد حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز گفت: شهروندان می توانند هرگونه اطلاعات خود در رابطه با سلاح و مهمات غیرمجاز را با تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند عنوان کرد: طرح امنیت اجتماعی با هدف تأمین امنیت و آرامش شهروندان و برخورد با هنجارشکنان اجرا می‌شود و نتایج خوبی را نیز در این زمینه باعث شده است.

سرهنگ عباس نظری بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در نهاوند بیش از یک تن مواد مخدر  از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر کشف شده که این رقم در مقایسه با کشفیات مدت مشابه سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار است.

نظری با اشاره به اینکه  نهاوند  امروز به خاطر تلاش شبانه روزی  نیروی انتظامی و استفاده از تمامي ظرفيت هاي موجود به سطح امنيت عالي و مطلوب رسیده است گفت: در چهار ماه گذشته نیروی انتظامی نهاوند  در حوزه استحفاظی خود موفق به کشف و ضبط 20  قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز به همراه مقداری فشنگ شده است.

دیدگاه شما