تازه های سایت

کد مطلب: 15455
26. آذر 1392 - 8:57
پایگاه خبری گرو : شهردار جدید نهاوند گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود نهاوند وبا تدوین برنامه هایی که برای این شهر در نظر داریم افق های روشنی پیش روی مردم شهر نهاوند خواهد بود.

DSC01225

به گزارش پایگاه خبری گرو ، شاهین فرجی فر در گفت و گو با خبرنگاران گفت:شهر نهاوند با وجود داشتن پتانسیل های فراوان آنطور که شایسته است پیشرفت نکرده و مجموعه شهرداری برای حل مشکلات مردم نهاوند تمام تلاش خود را انجام میدهد و فرصت سوزی نخواهیم کرد.

فرجی فر افزود: همگام با توسعه شهر در زمینه تغییر مبلمان و حوزه عمرانی باید به بحث فرهنگی و آموزش شهروندی توجه شود که بدین منظور گروه مشاوران جوان شهردار نهاوند را فعال کرده تا از نقطه نظرات جوانان، نخبگان و خبرنگاران در مورد فرهنگ سازی استفاده شود.

وی گفت : برای زیباسازی مبلمان شهری از برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت استفاده خواهد شد که در این برنامه ها از ایده و نظرات صاحب نظران امر استفاده خواهد شد.

شهردار نهاوند گفت: عدم ثبات مدیریت شهرداری نهاوند در سالهای گذشته از جمله موارد عقب ماندن شهر از توسعه خدمات بوده است چراکه برای مدیریت و اداره حوزه های مختلف یک شهر به برنامه ریزی و اجرای آن زمان نیاز است.

وی گفت : یکی از برنامه های که برای بهبود شکل ظاهری شهر داریم جمع آوری زباله ها در صبح زود است که در این طرح زباله ها ساعت 5 صبح  از سطح شهر جمع آوری می شوند که با این کار می خواهیم وقتی مردم از خانه خارج می شوند زباله ای نبینند .

وی افزود: برای مساجد نهاوند برنامه های مختلفی داریم و می خواهیم آنها را به صورت درآمد زا و خود اتکا اداره کنیم که به مرور این برنامه ها اجرایی می شوند.

وی شفاف سازی قوانین شهرداری را موضوع مهمی بیان کرد و افزود: باید قوانین برای مردم شفاف و واضح باشد تا مردمی که به آن مراجعه و یا با آن روبرو می شوند با احساس آرامش خاطر و بدون هیچ نقطه مبهمی به اجرا و عمل آن اهتمام ورزند.

فرجی فر گفت : با شروع فصل کار روند کار شهرداری نهاوند عوض خواهد شد و مردم بعد از چند ماه تغییرات را مشاهده خواهند کرد و با توجه به نزدیک شدن به سال جدید این روند سریع تر خواهد شد .

وی گفت : سعی داریم که هر 15 روز یک بار با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان نشست خبری داشته باشیم و از خبرنگاران هم خواهش میکنم که در این راه ما را با نقدهای منصفانه خود همراهی کنند.

دیدگاه شما