تازه های سایت

کد مطلب: 15374
23. آذر 1392 - 14:45
پایگاه خبری گرو : در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید نهاوند از زحمات نادر اسماعیلی شهردار سابق قدردانی شد و شاهین فرجی فر به عنوان شهردار جدید معرفی شد.

DSC01210

به گزارش پایگاه خبری گرو ،با حضور مسئولان استان و روسای ادارات و نهادهای دولتی شهرستان نهاوند جلسه تودیع و معارفه شهردار جدید این شهردر سالن اداره ارشاد برگزار شد.

DSC01214

امام جمعه نهاوند در آئین تودیع و معارفه شهردار نهاونداظهار داشت: مردم از شورای شهر وشهردار انتظاردارند که با همفکری وتعامل برنامه های شهر را به جلو ببرند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: اختلاف و عدم توجه به خرد جمعی به ضرر شهر ومردم است و کارهای عمران شهری را به عقب می اندازد.

وی گفت : باید به بافت فرسوده نهاوند توجه جدی شود چون چندین استاندار که به شهر نهاوند آمدند این موضوع را تذکر دادند که نهاوند از نظر مبلمان شهری عقب است و چهره شهری ندارد .

امام جمعه نهاوند گفت: در گذشته قضاوت مردم اینگونه  بوده است که اگر شهردار خوب عمل کرد نتیجه عمل خوب شورای شهر است و اگر این طور نشد نشانه ضعف شورا است .

 

تعامل و همفکری بین نهادهای مختلف و شهرداری ضروری است

در این مراسم مجتبی مولوی فرماندار نهاوند گفت : همه باید دست به دست همدیگر بدهیم و در راه عمران وآبادانی شهر نهاوند گام های اساسی برداریم.

مولوی گفت : شهردار جدید نهاوند باید مشارکت مردمر جلب کند که این نکته بسیار ضروری است و نباید فقط نگاه عمرانی داشت و باید نگاه اجتماعی و فرهنگی هم به شهر داشت .

وی گفت: تعامل و همفکری بین اعضای شورای شهر وشهرداری باعث می شود که برنامه های شهر روند بهتری بگیرد ومردم از این خدمات بهره می برند.

مولوی گفت: اعضا شوراها با کمک شهردار خدمتگزاری به مردم و اطلاع از مشكلات آنان را وظيفه اصلي خود بدانند.

 

اتمام پرونده انتخاب شهرداران استان

در ادامه این مراسم خسرو سامری معاون عمرانی استاندار همدان گفت : با انتخاب و معارفه شهردار نهاوند عملا پرونده انتخاب شهرداران استان پایان یافت.

DSC01218

وی گفت : در 27 شهر استان شهرداران انتخاب شدند و در دو شهر کوچک دیگر در مرحله صدور حکم قرار داریم که به زودی این کار هم انجام می شود .

سامری گفت : شهرستان نهاوند دارای پتانسیل های فراوانی در زمینه های مختلف است که باید ازآنها در جهت پیشرفت استفاده کرد و زیر ساخت های لازم را برای توسعه فراهم کرد که مدیریت شهری نقش بسزایی در این امر دارد .

وی گفت : شهردار جدید و شورا باید با هماهنگی و تعامل با سایر دستگاه ها به پیشرفت هرچه بیشتر نهاوند فکر کنند .

برای رفع مشکلات باید تفکربرنامه ای داشت

عبد العلی ملکی رییس شورای اسلامی شهر نهاوند ضمن تشکراز خدمات شهردار قبلی وتبریک به شهردار فعلی گفت: ما وظیفه خود می دانیم که به کمک شهردار برویم وبرای مردم خدمتگزاری کنیم.

DSC01235

وی با بیان اینکه شواری اسلامی شهر و شهردار باید با همکاری یکدیگر در جهت توسعه شهر گام بردارند، بر اجرای سیاستهایی به منظور درآمد زایی شهرداری تأکید کرد و گفت : ما از شهردار جدید انتظار داریم که با تلاش و جدیت کار خود را آغاز کنند و بتوانند مشکلات شهر را مرتفع نمایند.

ملکی گفت :با نگاه کارشناسی و آسیب شناسی به مسائل و مشکلات حوزه شهری نهاوند به این نتیجه رسیدیم که باید یک نگاه برنامه ای داشت و باید با یک تدبیر خردمندانه طرح جامع وتفصیلی برای نهاوند تدوین شود تا بتوانیم وضعیت شهر نهاوند را از وضع موجود بهتر کنیم.

 وی خاطر نشان کرد: برای تغییر چهره و نمای شهر شوراها برنامه ریزی میکنند و شهردار مجری مصوبات آنان میباشد وما کار را با توکل بر خدا و حمایتهای مردم و مسئولین آغاز کرده ایم و باید با تغییر افکار خود در جهت مثبت برای ساختن شهری زیبا و درخور مردم دست به دست هم دهیم.

نادر اسماعیلی شهردار سابق نهاوند هم در ادامه این جلسه گفت : با توجه به بودجه کم شهرداری تمام سعی و تلاش خود را در جهت پیشرفت همشهریان عزیزم به کار برده ام که امیدوارم توانسته باشم در این راه موفق شده باشم .

از امروز به بعد خودم را یک نهاوندی میدانم

DSC01230

شاهین فرجی فر: شهردارجدید نهاوند با تقدیراز حسن نیت شورای شهر به جهت انتخاب خود عنوان کرد: مردم خوب شایسته خدمت خوب هستند و دغدغه رفع مشکلات شهری مردم مهترین اولویت است و امیدوارم با کمک سایر دستگاه های اجرایی شهرستان به این موفقیت برسم و از امروز با دریافت این حکم با افتخار خودم را یک نهاوندی میدانم .

در پایان با اهدای لوح یادبودی از زحمات نادر اسماعیلی تقدیر و شاهین فرجی فر به عنوان شهردار جدید نهاوند معرفی شد.

DSC01223


 

 

دیدگاه شما