تازه های سایت

کد مطلب: 15141
16. آذر 1392 - 8:10
پایگاه خبری گرو: رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند گفت: در چارچوب مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک استان همدان تیم فوتبال فجر نهاوند موفق شد با اختلاف بالا با تیم دوم قهرمان زود هنگام این فصل شده و به لیگ برتر استان راه پیدا نماید.

به گزارش پایگاه خبری گرو،  شهریار شمس گفت: در حالیکه چهار هفته به پایان مسابقات لیگ دسته یک فوتبال استان باقی مانده تیم فجر نهاوند تنها نماینده فوتبال شهرستان در صدر جدول لیگ قرارگرفته و با 13 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول توانست قهرمانیش را قطعی کرده و به لیگ برتر استان راه پیدا کند .

وی شهرستان نهاوند را دارای استعدادهای خوب ورزش فوتبال عنوان کرد و افزود: فوتبال نهاوند در رده های مختلف سنی از استعدادهای خوبی برخوردار است و حتی در سالهای گذشته به عنوان نماینده استان در لیک دسته سه کشور ورود پیدا کرده اند .

وی حمایت مالی از فوتبال نهاوند را گام مهم و اساسی برای ادامه رقابتهای فوتبال ذکر کرد و گفت: متاسفانه علی رغم اینکه یکی از تیمهای ما در سال گذشته به لیگ دسته سوم کشور راه پیدا نموده بود اما به دلیل مسائل و مشکلات مالی ازشرکت در مسابقاتت کشوری انصراف دادیم.

وی گفت: در حال حاضر علاوه بر قهرمانی تیم نهاوند در لیگ دسته یک استان تیم جوانان نهاوند با عنوان یاران کوروش به فینال قهرمانی جوانان استان راه پیدا کرده است .

ˈشمس در پایان خواستار حمایتهای مالی بیشتر از فوتبال نهاوند که یکی از پتانسیلهای خوب استان است گردید.

دیدگاه شما