تازه های سایت

کد مطلب: 14187
12. آبان 1392 - 18:56
رئیس شورای شهر نهاوند گفت: گزینه شهرداری نهاوند به استانداری همدان اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، عبدالعلی ملکی با بیان اینکه گزینه شهرداری نهاوند به استانداری همدان اعلام شده است، اظهار داشت: روند انتخاب شهردار جدید نهاوند مقداری  طول کشیده است که شورای شهر نهاوند در این تأخیر مقصر نیست و عوامل دیگر باعث شدند انتخاب شهردار نهاوند تاکنون انجام نشود.

ملکی گفت: اعضا شورای شهر دوره چهارم از زمانی که با رای مردم انتخاب شدند و در شرایطی که به طور رسمی به عنوان شورای شهر آغاز به کار نکرده و مراسم تحلیف هم انجام نشده بود جلسات مختلفی برای انتخاب شهردار برگزار کردند.

وی افزود: نتایج این جلسات و بررسی و صحبت با گزینه های مختلف بومی و غیر بومی برای تصدی شهرداری نهاوند در روز 12 شهریور و در نخستین جلسه رسمی شورای شهر نهاوند با اعلام رسمی علیرضا امامی به عنوان شهردار نهاوند مشخص شد.

رئیس شورای شهر نهاوند عنوان کرد: علیرضا امامی در سه دیدار و جلسه رسمی اعضا شورای شهر نهاوند حضور یافت که دو جلسه رسمی آن در حضور مجتبی مولوی فرماندار شهرستان نهاوند و مهدی سنایی نماینده مردم شهرستان نهاوند برگزار شد.

عبدالعلی ملکی بیان داشت: در این جلسات علیرضا امامی رسما و مکتوب اعلام کرد هیچ انگیزه و اشتیاقی برای ادامه کار در شهر ملایر ندارد و هرچه توان و نیرو داشته است در ملایر صرف کرده و قصد دارم در شهر جدید فعالیت کنم.

ملکی گفت: اظهارات صریح و قاطع امامی و امضا صورت جلسه  موافقت با شورای شهر نهاوند باعث شد تا نهاوند به عنوان نخستین شهر در استان همدان شهردار خود را انتخاب و به استانداری همدان اعلام کند.

وی گفت: در حالی که همه مردم  نهاوند و شورای شهر  منتظر اعلام ابلاغ علیرضا امامی به عنوان شهردار نهاوند بودند اما در اقدامی غیر منتظره در روز 17 شهریور ناگهان شورای شهر ملایر علیرضا امامی را به عنوان شهردار جدید خود اعلام می کند.

رئیس شورای شهر نهاوند ادامه داد: متأسفانه علیرضا امامی نیز با حضور در استانداری همدان استعفای خود را از قبول پست شهرداری نهاوند اعلام می کند و از آمدن به نهاوند امتناع می کند.

عبدالعلی ملکی افزود: این فرایند باعث شد زمان از شورای شهر نهاوند گرفته شود و با توجه با اینکه مردم خواهان تغییر و انتخاب شهردار جدید بودند در انتخاب شهردار نهاوند تأخیر حاصل و شورای شهر بر روی انتخاب گزینه بعدی متمرکز شود.

ملکی گفت: میزان تحصیلات، سوابق درخشان اجرایی و موفق و سابقه کار اجرایی در شهرداری از مهمترین شاخصه های شورای شهر نهاوند برای انتخاب شهردار  است که سرانجام شورای شهر نهاوند گزینه مورد نظر را انتخاب و به استانداری همدان اعلام کرده اند.

وی افزود: منتظر تأئید صلاحیت و ابلاغ شهردار جدید نهاوند از طرف استانداری هستیم و در صورت انجام این عمل با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان نهاوند نام شهردار جدید نهاوند را اعلام می کنیم

دیدگاه شما