تازه های سایت

کد مطلب: 18341
23. فروردين 1393 - 13:05
پایگاه خبری گرو: فرماندار نهاوند گفت: شعار سال 93 نشان دهنده مسیر و نقشه راه کشور است

عملکرد مدیران در میزان موفقیت برنامه پنج ساله توسعه نهاوند ملاک ارزیابی است

به گزارش پایگاه خبری گرو، امامعلی عبدالملکی در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند که در فرمانداری این شهر برگزار شد گفت: شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" معرفی شده است باید به عنوان علامت و نقشه راه مورد اهتمام مدیران شهرستان نهاوند قرار گیرد.

وی گفت: همگرایی خوبی بین مسئولان سراسر کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری به وجود امده که از این راه میتوان به پیشرفت همه جانبه دست یافت.

عبدالملکی گفت: روش های مدیریتی به کار برده شد در شهرستان نهاوند کارآمد نبوده است و باید در شیوه ی اداره امور تجدید نظر شود چون که ظرفیت های زیادی در اقتصاد و فرهنگ در شهر نهاوند است که از انها استفاده نمیشود.

وی اضافه کرد: وظیفه دولتمردان است که مشکلات اقتصادی را با عزم جهادی رفع کنند و باید با کار جهادی و عزم ملی استقلال خود را حفظ کنیم.

 عبدالملکی گفت: مقام معظم رهبری امسال در کنار اقتصاد به فرهنگ نیز تاکید فرمودند و مسئولان باید نسبت به مسایل فرهنگی دغدغه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: اقتصاد و فرهنگ با هم عجین شده اند و مکمل یکدیگر بوده اند بنابراین داشتن یک اقتصاد موفق و پویا نیازمند فرهنگ سازی است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: مدیریت کنونی در شهرستان نهاوند چندان مطلوب نیست و باید با مدیریت جهادی و برنامه ریزی بلند مدت  تمام انرژی خود را صرف کنند تا منویات مقام رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی محقق شود.

فرماندار نهاوند وظیفه مردم را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و افزود:هیج هدفی بدون عزم و اراده مردم به خوبی پیش نخواهد رفت و نقش مردم در زمینه خلق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و محوری است، به گونه ای که اگر بتوان ظرفیت های مردمی را در این راه به کار بست بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

رییس شورای اداری نهاوند با اشاره به تلاش جمعی مدیران شهرستان برای پیشبرد اهداف توسعه کشور با نگاه به برش شهرستانی آن افزود: مجموعه مدیریتی شهرستان از توانائیهای بالقوه خوبی برخوردار است که لازم است این ظرفیت در خدمت اهداف توسعه شهرستان قرار گیرد.

وی گفت: البته این تفاهم و همدلی بین مسئولان در نهایت باید به بدنه اجتماع که همان مردم هستند سرایت کند و آن زمان است که می توان همراهی مردم را در زمینه اجرای سیاستها به خوبی لمس کرد.

دیدگاه شما