نمایش 391 - 400 از 411
سیدجواد زمانی می‌گوید: جوانان زیادی به به صورت مرتب به دفاتر نمایندگان مراجعه می‌کردند. بسیاری ازاین جوانان تحصیلکرده و دارای تحصیلات عالیه بودند.
متخصصان علوم پزشکی هند در یک مطالعه جدید هشدار دادند که شب کاری های طولانی مدت به دلیل محرومیت از نور کافی خورشید و همچنین یک رژیم غذایی ناسالم به همراه بی تحرکی از مهم ترین عواملی هستند که خطر ابتلا به پوکی استخوان را حتی در سنین پایین و دوران جوانی افزایش می دهند.
بدن شما برای اینکه یک ریتم روزانه و معمولی داشته باشد به چهار وعده غذایی احتیاج دارد، یک صبحانه کامل، ناهار، عصرانه ای در ساعت 16 بعدازظهر و شامی مختصر، بین وعده های اصلی غذای تان، حتما یک میان وعده را نیز بگنجانید. افرادی که شاغل هستند و معمولا ناهارشان را با عجله می خورند تا هر چه سریعتر به محیط کار خود برگردند، اما بهتر است، غذای خود را آرام تر مصرف کنند و به معده تان آرامش دهند. مهمتر اینکه اگر هنگامی که عصبانی هستید، تغذیه صحیحی داشته باشید، استرس شما کاهش می یابد.

صفحه‌ها