تازه های سایت

کد مطلب: 8686
14. فروردين 1392 - 4:27
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان نهاوند گفت: 70 نفراز روحانيون به عنوان مبلغ ديني در ايام فاطميه عازم مناطق مختلف شهر و روستا و هيات هاي مذهبي اين شهرستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو  ،حجت الاسلام حسين گروسي با بيان اين خبرافزود: 10 نفر از اين روحانيون طرح هجرت شهرستان قم و مابقي از مبلغين بومي بوده اند .

وي تشريح مکارم و سجاياي اخلاقي حضرت زهرا (س) را هدف از اعزام مبلغين به روستاها عنوان کرد و افزود: بيان فضيلت اخلاقي و همچنين بزرگداشت سالروز شهادت فاطمه الزهرا (س) بزرگترين وظيفه روحانيون است که آنان با بهره مندي از شيوه هاي تبليغاتي اين فضايل را به مردم منتقل مي نمايند .

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان نهاوند در ادامه افزود:حضرت فاطمه(س) نماد پاکدامني، تقوا و وفاداري به مکتب اسلام بود و به همين دليل بايد ابعاد مختلف شخصيت اخلاقي آن بانوي بزرگوار براي مردم تبيين شود .

وي يادآور شد: اين بانوي بزرگ اسلام در همه زمينه ها اهتمام کامل دارند و خطبه فدک ايشان، يک شخصيت واقعي را بيان مي کند که داراي انديشه اي نوراني، فکري اسلامي و پيشگام است که هيچگاه کهنه نمي شود.

وي گفت: زنان مسلمان و هر کسي که به انسانيت اعتقاد دارد براي رسيدن به سعادت دنيوي و اخروي خود الگويي کامل تر ازحضرت فاطمه(س) در طول تاريخ اعم از گذشته، حال و آينده نخواهند يافت.

وي به موضوعات مطرح شده توسط مبلغين اشاره نمود و گفت: با توجه به شخصيت والاي حضرت فاطمه و الگو بودن او براي بانوان مسلمان مبلغين عمدتا مباحث مربوط به به سبک زندگي ايراني و اسلامي ،آئين همسرداري ،ولايت پذيري و حيا و عفاف را مورد بحث قرار داده و تبليغ نموده اند .

وي با بيان اينکه کار تبليغات و بزرگداشت ايام فاطميه تا پايان دهه اول ادامه مي يابد افزود: به منظور تبليغات بيشتر در اين زمينه برنامه هاي فرهنگي بيشتري در دهه دوم فاطميه با همکاري ساير ادارات شهرستان اجرا مي شود که مي تواند در معرفي اين بانوي گرامي اسلام به نسل جديد اثر زيادي داشته باشد.

دیدگاه شما