تازه های سایت

کد مطلب: 26586
27. فروردين 1395 - 15:38
مردم شهرک شهید حیدری نهاوند با بیش از 16 هزار نفر جمعیت از داشتن یک دستگاه خودپرداز بانکی محروم‌اند و برای انجام هر تراکنش مالی باید به مرکز شهر نهاوند رفت‌وآمد کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرک شهید حیدری در جنوب شهر نهاوند و در ابتدای بزرگراه نهاوند به سمت کرمانشاه قرارگرفته است؛ در این شهرک جمعیتی بالغ‌بر 16 هزار نفر ساکن است و علی‌رغم داشتن یک‌پنجم جمعیت شهر نهاوند هنوز امکانات زیرساختی در آن به وجود نیامده است.

 دستگاه خودپرداز بانکی شاید از کمترین امکاناتی باشد که راه‌اندازی آن در شهرک شهید حیدری ضروری به نظر آید.

اسدالله کرمی از اعضا هیئت‌امنای مسجد شهرک شهید حیدری و دبیر بازنشسته اداره آموزش‌وپرورش نهاوند که از ساکنان اولیه این شهرک بوده است در گفتگو پیرامون مسائل عمرانی و خدماتی این منطقه اعتقاد دارد که مسئولان باید در سال 95 نگاه ویژه‌ای به این شهرک داشته باشند و با تکمیل پروژه‌های در حال ساخت نظیر ساختمان اداره آموزش‌وپرورش، افتتاح ساختمان دادگستری، درمانگاه پزشکی قانونی درراه خدمت به این مردم قدم‌های شایسته‌ای بردارند.

وی فعالیت یک شعبه از بانک‌های عضو شتاب در این شهرک را از ضروریات اصلی بیان می‌کند و می‌گوید: مردم این شهرک برای کمترین نیاز به پول و نقل و انتقالات مالی باید فاصله بسیار زیاد این شهرک تا مرکز شهر را در زمان‌ها و ساعات مختلف شبانه‌روز طی نمایند و این زیبنده نام شهرک شهید حیدری نهاوند نیست چراکه اکثر مسئولان نهاوندی در این منطقه سکونت دارند.

احمد کولیوند دبیر اداره آموزش‌وپرورش و از ساکنان شهرک شهید حیدری نهاوند بر این باور است که علی‌رغم رشد و توسعه جمعیتی این شهرک در سال‌های گذشته متأسفانه امکانات رفاهی و خدماتی در این شهرک بسیار ضعیف است؛ دستگاه خودپرداز بانکی، درمانگاه و.. ازجمله ضروریاتی است که این شهروند در این گفتگو بر آن تأکید می‌نماید.

مراد ملکی پور که در مسجد سیدالشهدا شهرک شهید حیدری در حال اقامه نماز است بعد از انجام نوافل و تعقیبات به جمع ما اضافه می‌شود؛ او خدمت به مردم را عبادت بزرگ می‌داند و از مسئولان درخواست رسیدگی بیشتر به وضعیت عمرانی این شهرک می‌نماید.

رسیدگی به وضعیت مردم و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان این شهرک موضوعی است که توسط علی گودرزی مورد تأکید قرار می‌گیرد؛ او می‌گوید که مدت 5 سال است که در این شهرک سکونت دارم جای خوب و آرامی است ولی ازلحاظ امکانات شهری بسیار فقیر است.

وی نیز دستگاه خودپرداز و استقرار یک شعبه بانکی برای ارائه خدمات پولی به مردم را بسیار ضروری می‌داند.

خلاصه کلام آن است که در این گفتگو افراد و شخصیت‌های مختلفی درباره این موضوع نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند و بعضاً به وعده‌ووعیدهای مسئولان نهاوند در مناسبت‌های مختلف اشاراتی داشتند که متأسفانه هنوز به مرحله اجرا نرسیده‌اند.

مگر نه این است که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمود که خدمت به مردم عبادت است؛ به‌راستی اگر مسئولی از این موضوع استنکاف ورزد و نسبت به موضوع بی‌تفاوت باشد برخلاف گفته پیر جماران عمل‌نکرده است؟

امید آن است که مسئولان با نگاهی ویژه به این منطقه از نهاوند، در حل مشکلات و رفع موانع با به‌کارگیری امکانات گام برداشته و درراه خدمت به این جمعیت 16 هزارنفری شهرک شهید حیدری گام بردارند.

گفت‌وگو از علی ترکاشوند

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

واقعا شهرک شهید حیدری نیاز مبرم به یک دستگاه عابر بانک دارد. با تشکر از سایت گرو

دیدگاه شما