تازه های سایت

کد مطلب: 25363
3. بهمن 1394 - 14:24
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی در جام شهدا گفت: افتخار می‌کنیم در جامی که برای شهدای ایران است شرکت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در همه کشورهای دنیا برای کسانی که درراه دفاع از دین و میهنشان جان خود را تقدیم کرده‌اند احترام خاصی قائل می‌شوند و در کشور ما نیز مردم برای شهدای بزرگواری که از عزیزترین سرمایه خود یعنی جانشان برای دفاع از کشور گذشتند احترام خاصی قائل‌اند و از شهدا به‌عنوان قهرمانان ملی یاد می‌کنند.

چند روز پیش بود که یکی از مسئولان استان فارس به بهانه‌هایی مانند؛ نگرانی از عدم استقبال و هم استانی نبودن شهدا، درخواست کرده بود که تشییع شهدای گمنام تازه تفحص شده در شهر شیراز را به زمانی پس از انتخابات موکول کنند که با این پاسخ از سوی سردار باقرزاده مواجه شد " که برای این نوع نگاهی که دارند متأسفم! و مراسم شهدا طبق برنامه‌ریزی قبلی انجام می‌شود ".

اما در روز تشییع پیکر شهدا مردم مومن و شهیدپرور استان فارس بار دیگر با حضور هزاران نفری خود با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند و نشان دادند که برای مردم ایران شهدا عزیز و گرامی هستند و فرقی نمی‌کند ازچه شهر و روستایی باشند چون همه شهدا متعلق به همه مردم ایران هستند.

به نظر می‌رسد صحبت‌های روز گذشته برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از بازی روز گذشته تیمش در جام شهدا تلنگری باشد برای بعضی از مسئولان تا احترام به قهرمانان ملی را همواره به یاد داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس بعد از بازی روز گذشته گفت: افتخار می‌کنیم در جامی که برای شهدای ایران است شرکت می‌کنیم.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم هدف از برگزاری این جام، ارج‌گذاری به قهرمانان و کسانی است که جان خود را تقدیم کردند و فکر می‌کنم این کم‌ترین کاری است که می‌توانیم برای آن‌ها انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما