تازه های سایت

کد مطلب: 23756
25. مرداد 1394 - 1:04
چگونه است که نهادهای مسئول مانند دستگاه های قضایی و اجرایی از موضوع ورود جاسوس کده های صهیونیستی به راحتی می گذرند؟ چه کسی پاسخگوی استفاده بیش از اندازه کاربران ناآگاه از این نجس افزارها و کوتاهی مسئولین درایجاد امکانات برای ساخت نرم افزارها و برنامه های داخلی به وسیله کارشناسان توانمند ایرانی خواهد بود؟ کوتاهی صدا و سیما در تبلیغ برنامه ها و نرم افزارهای ایرانی و از طرفی تبلیغ برخی از این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی در برنامه های پر بیننده تلویزیون مزید برعلت شده است که کاربران استفاده از اینگونه نرم افزارها را صحیح بپندارند.

به گزارش سایت گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  در پی بیانات امام خامنه ای مبنی بر لزوم جهاد فرهنگی، شایسته است نگاهی به عواملی که باعث راه یافتن بدون مجوز نرم افزارهای صهیونیستی به کشور شده و تقویت دشمنان اسلام و مسلمین را در این جنگ فرهنگی و نرم به دنبال دارند،داشته باشیم.

امام خامنه ای همواره تأکید دارند که "جوان دانشجو باید مطالبه گر، پرانگیزه، پرنشاط، حاضردرصحنه وناظربه مسائل کشورباشدکه به فضل خداوند این روحیه امروزدرمیان دانشجویان وجود دارد...البته روحیه مطالبه گری وانتقاد درمیان دانشجویان باید همراه بارعایت اخلاق وانصاف وحدودشرعی وپرهیز ازبیان مطالبی باشدکه به آن علم ویقین وجود ندارد".ایشان در جای دیگری فرمودند: "امیدوارم این روحیه احساس تکلیف، مطالبه گری وانتقاد تازمانیکه به عنوان مسئولان آینده کشور،مسئولیت ها رادر دست میگیرید،درمیان شما باقی بماند زیرا اگراین گونه شود،کشورنجات پیداخواهد کرد".

در حال حاضر شاهد آنیم که بسیاری از مردم بالاخص جوانان، اوقات بسیاری را در شبکه های به اصطلاح اجتماعی می گذرانند.از مهم ترین، پر مخاطب ترین و البته خطرناک ترین این نرم افزارها (بخوانید جنگ افزار) می توان به تلگرام، وایبر، واتس اپ و اینستاگرام اشاره کرد:

·        مالک واتس اپ،یک صهیونیست به نام زاکربرگ است؛ وی یکی از تاثیرگذارترین صهیونیست های جهان است، مالک فیس بوک و اینستاگرام نیز هست. زاکربرگ رسماً اعلام کرده است منکر وجودخدا است. وی سرورها ونسخه های کامل ی ازاطلاعات مبادله شده بین کاربران خود را دراختیارآژانس امنیت ملی آمریکا ورژیم صهیونیستی قرارمی دهد.

·        مدیرسایت تلگرام نیز،پاول و نیکولای دروف بوده که مدیرسابق شبکه اجتماعی ویکی(بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا بعد از فیسبوک) هست. پاول که به زاکربرگ روسی ویازاکربرگ دوم معروف است، به کمک خانواده لاش ویلی، شرکت قلعه دیجیتال را راه اندازی نمود. این شرکت مدیریت مالی تلگرام را بر عهده دارد.مدیر اصلی شرکت قلعه دیجیتال، مایکل میری لاشویلی میلیاردر صهیونیست روسی-گرجستانی ورهبرکنگره یهودیان روسیه و تاثیرگذارترین عضوکنگره جهانی یهود می باشد ودرحال حاضرساکن تل آویو است. سرورنرم افزارتلگرام درکشورانگلیس وشهرلندن،آن هم برسروری کاملاًدولتی سوار است.

·         مرکزاصلی شرکت وایبردرقبرس می باشد،اما خاستگاه اصلی آن سرزمین‌های اشغالی است. موسس این شرکت فردی آمریکایی-اسرائیلی به نام تالمون مارکو بوده و به عنوان افسر ارشد اطلاعات ارتش مرکز فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی کار کرده است.

این شبکه های ضد اجتماعی، اطلاعات کاربران را در اختیار سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی قرار می دهند؛ این اطلاعات توسط نرم افزارهای تحلیل وکارشناسان ویژه،دسته بندی شده وسطح فکر،مطالبات وتحلیل های سیاسی،فرهنگی واقتصادی نخبگان وبه خصوصافرادعادی جامعه را بررسی می کنند. همین موضوع کافی است تا برنامه ریزان امریکایی ورژیم صهیونیستی متوجه شوندکه ازچه راه هایی برای پیشبرد جنگ نرم استفاده کنند.

چگونه است که نهادهای مسئول مانند دستگاه های قضایی و اجرایی از موضوع ورود جاسوس کده های صهیونیستی به راحتی می گذرند؟ چه کسی پاسخگوی استفاده بیش از اندازه کاربران ناآگاه از این نجس افزارها و کوتاهی مسئولین درایجاد امکانات برای ساخت نرم افزارها و برنامه های داخلی به وسیله کارشناسان توانمند ایرانی خواهد بود؟ کوتاهی صدا و سیما در تبلیغ برنامه ها و نرم افزارهای ایرانی و از طرفی تبلیغ برخی از این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی در برنامه های پر بیننده تلویزیون مزید برعلت شده است که کاربران استفاده از اینگونه نرم افزارها را صحیح بپندارند .سوال اینجاست چرا نهاد های مسئول، از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد به راحتی اجازه می دهند این شیطان افزارهای متعلق به سرویس های جاسوسی- تروریستی (وایبر،واتس اپ، تلگرام و...) به راحتی و بدون مجوز در کشور فعالیت کنند اما یک نرم افزار یا برنامه داخلی که قصد فعالیت داشته باشد، با بروکراسی سختی رو به رو خواهد شد.

نهاد های مسئول چرا امر به جهاد فرهنگی حضرت آقا رالبیک نمی گویند؟ جهاد فرهنگی و توجه به تولیدات داخلی نیازمند توجه تمامی ارگان ها از جمله وزارت ارتباطات، وزارت فرهنگ و ارشاد، وزارت اطلاعات،قوه قضائیه، قوه مقننه و صدا وسیما است. بی توجهی و کوتاهی مسئولان باعث شده است که جوانان خام و ناآگاه از پشت پرده این نجس افزار های صهیونیستی، به راحتی از این جاسوس کده های همیشه همراه استفاده کنند وبا بی خردی کمکی باشند بر تقویت مالی و امنیتی صهیونیست ها. البته در اینجا جا دارد از حضور فعال و بی نشان وزارت اطلاعات در این زمینه تشکر کنیم که همیشه در تمامی شرایط و زمینه ها ناجی کشور عزیزمان بوده است، اما باید بسیار محکمتر ازهمیشه در برابر این هجمه ها ایستادگی کنند.

در پایان از دولت محترم تقاضا داریم که هرچه سریعتر احکام قضایی در رابطه با مسدود سازی این جنگ افزارهای اینترنتی را اجرا کرده و مانع از سوءاستفاده سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی از اطلاعات کاربران و نقض حقوق شهروندی آنان شود.

نسیم علیمردانی

دیدگاه شما