تازه های سایت

کد مطلب: 18252
18. فروردين 1393 - 11:58
پایگاه خبری گرو: نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات میاندوره‌ای مجلس آبان‌ماه سال جاری در نهاوند برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری گرو، محمدجواد کولیوند با اشاره به برگزاری انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات میاندوره‌ای مجلس نهم برای دو حوزه انتخابیه "تفت و میبد" و "نهاوند" آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی افزود: تا کنون روال بر این بوده که انتخابات میان دوره‌ای برای جلوگیری از هزینه‌های برگزاری انتخابات، همزمان با نخستین انتخابات پیش رو برگزار می‌شد، ولی با توجه به اینکه تا پایان مجلس نهم نزدیک دوسال باقی مانده است و انتخابات دیگری پیش رو نیست، کمیسیون شوراها به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم این دو حوزه انتخابیه، دولت را موظف به برگزاری انتخابات میان دوره ای در آبان ماه سال جاری کرد.
حوزه انتخابیه "تفت و میبد" به علت درگذشت نماینده آن مرحوم یحیی زاده و حوزه انتخابیه نهاوند یه دلیل استفعای مهدی سنایی نماینده آن برای تصدی سفارت روسیه در حال حاضر بودن نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند.
گفتنی است مهدی سنایی نماینده پیشین شهر نهاوند که اکنون سفیر ایران در مسکو است در صفحه فیس‌بوکش درباره برخی شنیده ها درباره احتمال نامزدی محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری سابق کشور در انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی نوشته است: در سفر به نهاوند از زبان افراد مختلفی شنیدم که دکتر احمدی‌نژاد رییس‌جمهور پیشین ایران قصد کاندیداتوری انتخابات میان‌دوره‌یی مجلس شورای اسلامی از نهاوند را دارد./خبرگزاری آنا

دیدگاه شما