تازه های سایت

کد مطلب: 18109
9. فروردين 1393 - 10:15
پایگاه خبری گرو: این روزها خبری مبنی بر حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در عرصه رقابت انتخاباتی در شهرستان نهاوند دهن به دهن پیچیده شده است....

بازشماری 20 درصد از صندوقهای رای

به گزارش پایگاه خبری گرو،این روزها خبری مبنی بر حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در عرصه رقابت انتخاباتی در شهرستان نهاوند دهن به دهن پیچیده شده است و عده ای بر این باورند که صحبت های اولیه با وی برای نمایندگی مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.

این درحالی است که در مجلس شورای اسلامی ۲شهر نماینده ندارند،نهاوند و حوزه انتخابیه تفت و میبد در استان یزد و با برگزاری انتخابات در ۳۰آبان ماه سال جاری( بنا بر اعلام کمیسیون شوراهای مجلس) این دوشهر نیز دارای نماینده خواهند شد. 

عده ای نیز بر این باورند که احمدی نژاد با دعوت بزرگان و شخصیت های نهاوندی در مرکز،  قصد دارد ورود به مجلس را از کانال نهاوند شروع نماید و با حضور در انتخابات میان دوره ای و رقابت با سایر افراد بتواند مدیریت قوه مقننه را از آن خود کند و در این میان به داد مردم نهاوند نیز برسد.

صحت و سقم این موضوع تا حدودی نامعلوم است ولی عده ای نیز معتقدند که این موضوع حقیقت داشته ولی احمدی نژاد با موافقت اولیه هنوز جواب قطعی نداده است.

گفتنی است که بعضی از کاندیدا های احتمالی انتخابات میاندوره ای مجلس در شهرستان نهاوند اقدام به ارسال پیامک های تبلیغاتی و تبلیغ در وبلاگ های مختلف و حضور در مراسم های مختلف کرده اند و به صورت غیر رسمی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کردند.

البته هنوز موضوع برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس در شهرستان نهاوند از طرف شورای نگهبان و وزارت کشور قطعی نشده است ولی بر اساس اخبار رسانه ها احتمال بیشتری می رود که انتخابات در نهاوند برگزار شود.

دیدگاه شما