تازه های سایت

کد مطلب: 17424
3. اسفند 1392 - 9:00
پایگاه خبری گرو : امام جمعه نهاوند گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش و نجات دهنده اقتصاد کشور با استفاده از نیروی انسانی و توانمندیهای داخلی است.

DSC00268

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نهاوند گفت:ما برای حل مشکلات خود باید نگاهمان به داخل باشد و خودمان مشکلاتمان را حل کنیم و این موضوع با برنامه‌ریزی رقم خواهد خورد زیرا آمریکا قابل اعتماد نیست.

مغیثی گفت: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری آنرا به روسای قوا ابلاغ نمودند نسخه شفا بخش و نجات دهنده اقتصاد کشور با استفاده از نیروی انسانی و توانمندیهای داخلی است که می تواند در آینده ایران را به صادر کننده کالا نیز تبدیل کند.

وی افزود: حکومت و انقلاب اسلامی ملت و کشور ایران را از دست ظلم و جور و زیاده خواهی ابرقدرت های زورگو و مستکبر نجات داد و سرمایه بزرگ این کشور در زمینه های مختلف را از غارت و چپاول آنها رهایی بخشید.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به شکل ریاضتی نمی باشد افزود: اینکه برخی تصور میکنند که اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد ریاضتی است افزود:اقتصاد مقاومتی بر علم و دانش و همچنین نیروی انسانی بومی و کارامد متکی است که باید توسط دولتمردان به خوبی مدیریت شود.

وی با اشاره به طمع و زیاده خواهی آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: تجربه نشان داده تا زمانی که دشمنان، هستی و اعتقادات مردم ایران را غارت نکنند دست از سر ملت و کشور ایران بر نمی دارند اما حضور ملت در عرصه های مختلف آنها را زمین گیر کرده است.

امام جمعه شهر نهاوند عنوان کرد: مذاکرات هسته ای یا به نتیجه و توافق مثبت انجام می شود و یا با بن بست روبرو می شود اما در هر شرایطی قرار نیست ایران اسلامی دست بسته دشمنان باشد بلکه همانند 35 سال گذشته با اقتدار و قدرت از تمام منافع و حق و حقوق خود دفاع خواهد کرد.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: مردم ایران علی رغم وجود مشکلات و کمبودها و گرانی و تحمل شرایط موجود همانند گذشته دفاع و محافظت از ارزشها و موجودیت نظام را وظیفه اصلی و همیشگی خود می دانند.

دیدگاه شما