تازه های سایت

کد مطلب: 15935
16. دى 1392 - 9:12
پایگاه خبری گرو : استاندار همدان گفت: با بوجود آمدن شرایط جدید در فضای بانکی استان زمینه لازم برای حمایت از سرمایه گذاران فراهم آمده و بانکها لازم است در این زمینه نهایت همکاری را با تولید کنندگان داشته باشند.

DSC01510

به گزارش پایگاه خبری گرو محمد ناصر نیکبخت در نشستی با فعالان اقتصادی نهاوند درسالن شهدای فرمانداری این شهرستان افزود: خلق حماسه سیاسی مقدمه ای برای خلق حماسه اقتصادی است که نقش تولیدکنندگان در این زمینه بی بدیل است وکسانی که در حوزه تولید و اقتصادی باید نقش ایجاد کنند وظیفه مهمی برعهده دارند.
وی گفتمان غالب دولت را به تاسی از شعار محوری حماسه اقتصادی رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصاد و حل معیشت مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به مشکلاتی که طی سالیان اخیر در زمینه اقتصادی برای کشور پیش آمده دولت بیشترین تلاش خود را در خصوص حماسه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم به کاربسته است.

وی افزود: برای تحقق این مهم از سرمایه گذاران و تولید کنندگان حمایتهای لازم را به عمل می آوریم و خود را موظف می دانیم که شرایط لازم را برای رفع مشکلات آنان فراهم سازیم .

وی به مشکل معوقه بدهی تولید کنندگان به بانکها اشاره کرد و افزود:: یکی از مشکلاتی که مانع از دریافت وام توسط سرمایه گذاران می باشد داشتن معوقه بانکی است که برای رفع این مشکل با هماهنگیهایی که صورت گرفته مقرر گردید که تولید کنندگان پنج درصد بدهکاری خود را پرداخت نمایند تا بانکها به آنها وام پرداخت کنند.

وی انتصاب دکتر سنایی نماینده پیشین نهاوند به عنوان سفیر ایران در کشور روسیه را فرصتی برای جلب سرمایه گذاری جدید در استان عنوان نمود و افزود: یکی از مسائلی که ما هم موافق بودیم تا نماینده نهاوند پست سفارت را بپذیرند فراهم آوردن زمینه لازم برای ارتباط با سرمایه گذاران روسی بود که تحقق این مساله می تواند حماسه اقتصادی را همانند حماسه سیاسی در استان رقم بزند.

وی با بیان اینکه با رفتن نماینده نهاوند نخواهیم گذاشت خللی دربرنامه های شهرستان پیش آید افزود: به طور خاص برای نهاوند تلاش می کنم و علاوه بر مسئول بودن در برابر همه مناطق استان یک مسئولیت اخلاقی نیز در رابطه با نهاوند دارم و تا حد امکان در این راه تلاش می کنم.

وی با اشاره به اینکه شهر نهاوند نیازمند توسعه ای در خور شان تاریخی آن است افزود: در امضاء حکم انتصاب شهرداران استان در مواقعی کار را به معاونان محول می کنم اما برای صدور حکم شهردار نهاوند تا با وی صحبت نکرده و برنامه های او را برای توسعه شهر جویا نشده ام حکمش را امضا نکرده ام.

دیدگاه شما