تازه های سایت

کد مطلب: 13568
17. مهر 1392 - 9:09
پایگاه خبری گرو : مسئول بسیج ورزشکاران نهاوند گفت : نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان نهاوند 28 مهرماه در سالن ارشاد اسلامی نهاوند برگزار می شود

SAM_7743

رضا مولوی گفت: شهرستان نهاوند در طول هشت سال دفاع مقدس 54 شهید ورزشکار را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده که در میان آنها تعداد از قهرمانان و مدال اوران کشوری و بین المللی وجود دارند.

وی با اشاره به اینکه  در مراسم یادواره شهدای ورزشکارر نهاوند از پنج جانباز ورزشکار  بالای 25 درصد تجلیل و قدردانی خواهد شد، افزود: برگزاری اینگونه مراسم ها  را احیای یاد و خاطره شهدا و آشناسازی نسل جدید با حماسه‌سازی‌های مردم در دوران دفاع مقدس دانست که با اجرای برنامه‌های گوناگون می‌توان گوشه‌ای از ایثارگری‌ و رشادت‌های شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را برای مردم و به ویژه نسل جوان بازگو کرد.

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان نهاوند عنوان کرد: کانون بسیج ورزشکاران نهاوند در سال 1389 تأسیس شد و  در حال حاضر بیش از 400 عضو عادی و 100 عضو بسیجی  فعال  و 10 حلقه صالحین دارد.

رضا مولوی بیان داشت: بیش از 80 ورزشکار زن نیز بعنوان بسیجی عادی و 20 ورزشکار زن بعنوان بسیجی فعال عضو کانون بسیج ورزشکاران نهاوند هستند و سالانه بیش از 50 برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی و علمی توسط کانون بسیج ورزشکاران نهاوند برگزار می شود.

مولوی در پایان سخنانش اضافه کرد: در مراسم یادواره شهدای ورزشکار نهاوند برنامه های مانند روایت  خاطره رزمندگان دوران جنگ تحمیلی با هدف یادآوری دلاورمردی‌ها و از خودگذشتگی شهدا و معرفی الگوهای ارزشی و حماسی دوران دفاع مقدس، بخش کلیپ وصیت نامه 54 شهید ورزشکار، برگزاری مسابقه یادیاران برگزار می شود.

دیدگاه شما