تازه های سایت

کد مطلب: 12964
19. شهريور 1392 - 10:41
پایگاه خبری گرو : مدیر اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی نهاوند گفت : 77 تعاونی فعال در نهاوند فعالیت می کند و در سال جاری 20 تعاونی جدید راه اندازی میشود

81342244434952759179

پایگاه خبری گرو : حضور سرزده ما در این اداره بدون اطلاع قبلی بود ودر جلوی درب ورودی از ارباب رجوع در خصوص احمد توانا مدیر این اداره وکارمندان آن سوال کردیم که بیشتر آنها از برخوردخوب مدیر وکارکنان راضی بودنداین مدیر بومی که چندین سال است ریاست این اداره را بر عهده دارد  متولد1358  و فرزند شهید می باشد که رفتار ومنش او ارباب رجوع را به وجد آورده است به گفته تمامی کسانی که ایشان را از نزدیک می شناسند  و با توجه به صحبت مراجعه کنندگان به این اداره او نمونه کاملی از یک مدیرصادق  پاک ومومن است که از محبوبیت بسیار بالایی در بین  اقشار مختلف مردم برخوردار است .

بعد از پرسش وپاسخ به سراغ مدیر اداره آقای توانا رفتیم  و درخصوص صحبت های که مردم در مورد وی کرده بودند نظرشان را جویا شدیم اوگفت : این نظر لطف شما ومردم است چون آنهالیاقت بیشتری برای خدمت کردن دارند وایمان دارم رضایت این مردم و دعای انها قطعا موجب کمک خدا در زندگیم خواهد شد.

توانامیگوید تلاشم این بوده است اگر برای ارباب رجوع از لحاظ سیستم اداری نمی توانم کاری انجام دهم حد اقل  با او رفتار خوب وانسانیداشته باشم  تا او ناراضی ازاین اداره بیرون نرود.

احمد توانا گفت : هفته تعاون فرصتی است تا بتوانیم اهداف و پتانسیل‌های این بخش توانمند کشور را  که موجب مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم در زمینه های تولیدی، خدماتی، صنعتی و غیره می شود را به آحاد مردم معرفی کنیم.

توانا گفت: تعاون مهم‌ترین بخش اقتصاد کشور است که می‌تواند اهداف و نیازهای اصلی یک جامعه را به صورت کار گروهی‌ برآورده سازد و در راستای اجرای عدالت اجتماعی و کاهش فقر در جامعه  مفید واقع شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 77 تعاونی فعال  و 11 تعاونی غیر فعال در شهرستان نهاوند  وجود دارد گفت: از مجموع 120 تعاونی به ثبت رسیده در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند 77 تعاونی فعال در نهاوند مشغول هستند و راه‌اندازی 20  تعاونی در این شهرستان  در سال جاری آغاز می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند عنوان کرد: 10 شرکت تعاونی در بخش سایت پرورش ماهی، 12 تعاونی در زمینه پرورش گاو شیری و گوشتی و سه تعاونی مسکن با احداث 320 واحد مسکونی در سطح شهرستان نهاوند  از مهمترین تعاونی های فعال محسوب می شوند.

احمد توانا در پایان اظهار داشت:  فعالیت تعاونی‌های فعال در سطح شهرستان نهاوند به صورت خدماتی، صنعتی و تولیدی  است که با حمایت جدی  از بخش تعاونی و پرداخت تسهیلات لازم تلاش این اداره بر این است تا بتواند در قالب تعاونی و طرح‌های توجیه‌دار اقتصادی زمینه تحقق اشتغال‌زایی مستقیم جوانان را فراهم کند.

  در ادامه این گفتگواز کارمندان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی  در مورد مدیریت ورفتار او پرسیدیم که آنها نیز ازصمیمیتی که او در اداره ایجاد کرده خیلی راضی بودند این در حالی است که تعدادی از ادارات نهاوند رفتار خوبی با مردم ندارند وهمیشه مردم از آنها ناراضی بوده اند.

سر صحبت من در پایان با فرماندارمحترم شهرستان ومدیران کل استان است که مدیرانی مانند آقای توانا را تشویق وبا کسانی که با مردم رفتار خوبی ندارد برخورد کنند.

ازاین پس آماده حضور سرزده ما در ادارات شهرستان نهاوند باشید چون به عنوان یک رسانه قصدداریم مدیران مردمی  وتوانمند وهمچنین ناتوان را به  حضور ارباب رجوع معرفی کنیم.

دیدگاه شما