تازه های سایت

کد مطلب: 12309
21. مرداد 1392 - 10:08
پایگاه خبری گرو : شهردار نهاوند گفت : خانه سلامت شهرداری نهاوند افتتاح شد

a3365e86-75c5-4592-93d8-8f0fc72eb2f6_20130718_083739

به گزارش پایگاه خبری گرو ، نادر اسماعیلی شهردار نهاوند گفت : در راستای ارتقاء سلامت اقشار مختلف مردم  شهرداری نهاوند اقدام به افتتاح این مرکز سلامت  کرده است .

وی با بیان اینکه در این مرکز بیشتر کار های مشاوره ای صورت می گیرد افزود : اولویت ما در این خانه سلامت ابتدا کارمندان و کارگران خود شهرداری است و در صدد هستیم تا خدمت رسانی این مرکز را به تمام مردم نهاوند گسترش دهیم و همه از این مرکز استفاده کنند .

وی گفت : در محیط های صنعتی با وجود ماشین آلات و ابزار فراوان غالبا"کارگران در معرض خطرات گوناگون قرار دارند با پیشرفت فن آوری و افزایش کاربرد ماشین آلات در تولید نیز مخاطرات و احتمال بروز حوادث در این گونه محیط ها فزونی می گیرد که با تاسیس این مرکز میزان قابل توجهی از این مخاطرات کاهش می یابد.

وی گفت در این مرکز که در داخل مجموعه شهرداری قرار دارد اکیپ های مختلفی حضور دارند که به کارکنان مجموعه شهرداری نهاوند خدمت رسانی می کنند .

اسماعیلی افزود:ایمنی علمی است که در پیشگیری از حوادث در محیط کار به یاری انسان می شتابد و همواره در راستای حفاظت و حراست از نیروی کار و سرمایه گام بر میدارد.

وی از ارائه خدمات به صورت رایگان برای تمامی شهروندان توسط این مرکز خبر داد و خاطر نشان کرد:در این مرکز خدماتی از جمله تست قند خون و فشارخون،کلاسهای روانشناسی،کلاسهای تغذیه و رژیم های غذایی،کارگاه های آموزشی ازدواج،تربیت فرزندان،کنترل فشارهای عصبی،مراقبتهای پوست و مو،سالم زیستن وبرنامه های متنوع دیگرصورت می گیرد.

وی در پایان از ارائه خدمات از روز شنبه تا پنج شنبه از ساعت12-8 صبح در مرکز خانه سلامت شهرداری نهاوند خبر داد.

دیدگاه شما