تازه های سایت

کد مطلب: 11664
29. تير 1392 - 9:02
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: در حال حاضر در نهاوند 50 کانون فرهنگی ـ هنری وجود دارد که امسال 20 کانون به این تعداد اضافه می‌شود.
خبرگزاری فارس: افزایش 20 کانون فرهنگی ـ هنری به کانون‌های نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو ، میثم مرادی با اشاره به اینکه 50 کانون در سطح شهرستان فعالیت می‌کند، افزود: از این تعداد 35 کانون روستایی و مابقی شهری هستند.

وی تصریح کرد: در همه کانون‌ها برنامه‌های اوقات فراغت به ویژه در رشته‌های حفظ قرآن، مفاهیم و علوم قرآنی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند جزء‌خوانی را از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در ماه رمضان عنوان کرد و بیان داشت: کلاس‌های زبان، کلاس‌های هنری و ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های کانون‌هاست که جوانان در آن شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه افزودن 20 کانون در برنامه امسال ارشاد این شهرستان قرار دارد، خاطرنشان کرد: در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت نیز آموزشگاه آزاد هنری شهرستان، کلاس‌هایی در زمینه هنرهای تجسمی، طراحی، موسیقی در اکثر سازها و گریم را برگزار می‌کند.

مرادی با بیان اینکه در ماه رمضان نمایشی در نهاوند اجرایی عمومی ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر چهار گروه برای شرکت در جشنواره استانی و جشنواره ماه در حال تمرین هستند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه امسال ایجاد حداقل یک خانه دیجیتال در برنامه ارشاد نهاوند قرار دارد، افزود: ما در شهرستان ایجاد خانه دیجیتال را دنبال می‌کنیم که در این راستا چند مکان را برای این امر پیشنهاد کرده‌ایم.

دیدگاه شما