تازه های سایت

کد مطلب: 11166
28. خرداد 1392 - 9:12
یک رسانه مصری تصویری به نمایش گذاشته که در آن، چند بودایی در جنوب شرق آسیا، سرگرم تقسیم گوشت قربانی هستند با این توضیح که، قربانی آنها یک انسان است. انسانی که نه بخاطر کمبود گوشت، بلکه فقط به علت مسلمان بودن، ذبح شده است.
s_200_150_16777215_00_images_Events_3_ghasab.jpg

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از نافع ، روزنامه مصری جریده الیوم، تصویری را به نمایش گذاشته ، که در آن چند بودایی در جنوب شرق آسیا، سرگرم تقسیم گوشت قربانی هستند. با این توضیح بدون شرح که، قربانی آنها یک انسان است. انسانی که نه به خاطر کمبود گوشت در آن کشور، بلکه فقط به خاطر مسلمان بودن، ذبح شده است.

قصابی که گوشتش گوشت مسلمانان است + عکس(18+)

آنها از ناچاری و برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن خود، این انسان را ذبح نکرده اند. آنها به یکی از اصولی ترین دستورات آئین خود عمل می کنند.

سکوت مرگبار مجامع جهانی و کشورهای غربی موجب شده تا مسلمانان میانمار ضمن زندگی در بدترین وضعیت ممکن، قربانی نسل کشی و خشونت های قومی و مذهبی در این کشور شوند.

گفتنی است تا کنون آمار رسمی در مورد تعداد دقیق کشته‌های نسل‌کشی مسلمانان میانمار وجود ندارد و بر اساس آمار غیر رسمی در حوادث اخیر 170 نفر کشته شده، 7 هزار نفر زخمی شده و 40 هزار فعال مسلمان دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

دیدگاه شما