تازه های سایت

کد مطلب: 11074
26. خرداد 1392 - 9:02
پایگاه خبری گرو ،اخبار نهاوند :امام جمعه نهاوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران امروز با حضور باشکوه در انتخابات و خلق حماسه سیاسی جواب یاوه گوی ها و تبلیغات منفی دشمنان ملت ایران را دادند.

به گزارش پایگاه خبری گرو  ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گقت : ایران اسلامی در شرایط حساس داخلی نظیر مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه غرب و موج بیداری اسلامی، در موقعیت خاص و حساس به سر می‌برد و انتخاب رئیس جمهوری کارآمد و کاردان می تواند کشور را به سلامت از این بحران نجات دهد.

 

وی افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی فراتر از مسئله رأی دادن و انتخاب فرد مورد نظر است و رای به نظام و جمهوری اسلامی است که در رأس آن ولی فقیه قرار دارد.

 

امام جمعه نهاوند با تاکید بر اینکه مردم امروز حماسه سیاسی را خلق می‌کنند، گفت: قانونگرایی در کشور حرف اول را در نظام می‌زند و خوشبختانه تاکنون برای همه سلایق شرایط خوبی برای معرفی اهداف و افکار فراهم بوده و بنابراین همه رأی دهندگان و کاندیداها باید پایبند به قانون باشند.

 

عباسعلی مغبثی اطهار داشت: نخستین عرصه در انتخابات عرصه بین المللی است که با حضور پرشکوه در انتخابات دشمنان ناامید می‌شوند و با این کار نشان می‌دهند که نه تنها از نظام اسلامی دور نشده اند بلکه نسبت به آن وفادار بوده و به دنبال پیشرفت و توسعه ارزش‌های اسلامی هستند.

 

مغیثی با اشاره به تهدیدهای امریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: ایران تبدیل به کشور قدرتمند کشور منطقه شده که روز به روز در بین کشورهای جهان محبوبیت پیدا می کند و این عامل باعث عصبانیت دشمنان شده است./مهر

دیدگاه شما