تازه های سایت

کد مطلب: 57395
3. آبان 1403 - 8:27
وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر به نهاوند از آثار تاریخی و طبیعی و بازدید و مشکلات این حوزه را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رضا صالحی امیری وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به همراه معاونان و مسئولان استانی و محلی در سفر به نهاوند از مکان‌های تاریخی و طبیعی این شهرستان بایدید کرد.
وی در ابتدا مورد استقبال مسئولان شهرستان قرار گرفت و با همراهی نثاری نماینده نهاوند در مجلس پس از ورود به نهاوند با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کرد.
وزیر میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری سپس از کارگاه‌های مبل و منبت در روستای دهفول نهاوند بازدید کرد.
 تولیدکنندگان در این دیدار بر لزوم حمایت دولت از آن‌ها برای رونق تولید تأکید و خواستار در اختیار گذاشتن تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه کسب‌وکار شدند.
صالحی امیری در ادامه سفر به نهاوند از تپه تاریخی گیان بازدید و نسبت به تعیین تکلیف اسناد و مالکین محدوده تپه قول مساعد داد.
با این اقدام اراضی محدوده تپه و مالکانی که سال‌ها برای ساخت‌وساز یا فروش ملک سرگردان و پاس‌کاری می‌شدند تعیین تکلیف می‌شوند.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سپس از سراب زیبای گیان نهاوند بازدید کرد و در گفتگو با مردم قول‌هایی برای ساماندهی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این مکان داد.

دیدگاه شما