تازه های سایت

کد مطلب: 57160
29. شهريور 1403 - 8:42
فرمانده سپاه نهاوند از توزیع بیش از ۶۰۰ بسته کیف و انواع لوازم التحریر به کمک خیران پایگاه و اقشار بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار «در راه قله هستیم» برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال به کمک خیران پایگاه و اقشار بسیج بیش از ۶۰۰ بسته کیف و انواع لوازم التحریر به مناسبت هفته دفاع مقدس بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود و تاکنون نیز تعدادی از پایگاه‌ها بیش از شروع سال تحصیلی این کار را انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: بیش از ۱۴۰ عنوان برنامه توسط محلات و اقشار خواهر و برادر طی هفته دفاع مقدس پیش‎بینی شده که با حضور بسیجیان در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهدا به ویژه ۸۵۳ شهید شهرستان نهاوند و امام راحل و عظیم‌الشأن اظهار کرد: امسال برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که مهمترین آنها شامل رونمایی از کتاب «صاحب‌دل بی‌دل» کتاب شهید «محمد گودرزی» با موضوع دفاع مقدس، تولید گزارش مستند بمباران نهاوند و بانوان جهادی، برای اولین بار برگزاری انواع مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نمایشگاه عکس ویژه دفاع مقدس با موضوع نهاوند است.

مختاری با تأکید بر حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده با اشاره به ضرورت معرفی شهدا به عنوان الگو در جامعه گفت: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، همایش بانوان رزمنده، میقات صالحین، برگزاری یادواره‌های شهدا و سالگرد شهید همدانی، رژه خوردویی، افتتاح پروژه‌ها و... اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما