تازه های سایت

کد مطلب: 56514
6. تير 1403 - 7:47
فرماندارنهاوند گفت: مدیران نسبت به دولت و برنامه هایی که دارند متعهد باشند و کارهایی که انجام می شود را رسانه ای کنند تا مردم در جریان این کارها قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند فرماندارنهاوند در جلسه ستاد هماهنگی اربعین شهدای خدمت و یادواره شهدای هفت تیر وشهید آیت‌الله حیدری ضمن گرامیداشت شهادت شهدای هفت تیر (شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش)و شهدای خدمت (آیت الله رئیسی و همراهان ایشان) اظهار داشت: در بین شهدای هفت تیر، شهید آیت‌الله محمد علی حیدری را داریم که مایه ی مباهات و افتخار ما نهاوندی هاست و باید مراسمی در خور شآن این شهدا و شهید آیت‌الله حیدری از مفاخر نهاوند برگزار شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه باید یاد شهید حیدری همواره گرامی داشته شود، گفت: شهید آیت‌الله محمد علی حیدری یکی از افتخارات استان همدان و شهرستان نهاوند است که منشا خدمات زیادی در انقلاب اسلامی بودند و باید یاد وی همواره گرامی داشته شود.

احمدوند در ادامه با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی نگاه کلان به اداره کشور داشته و از ورود به مسائل حاشیه‌ای پرهیز میکردند، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی شهید مظلومی است که برنامه های ایشان حتی پوشش داده نشد و خودشان هم با  مظلومیت به شهادت رسیدند.

وی افزود : شهید آیت‌الله رئیسی همواره پابه‌رکاب نظام و انقلاب بودند و دغدغه ی مردم را داشتند و گره گشای مشکلات مردم بودند اما کارهایی که انجام دادند رسانه ای نشد.

فرماندارنهاوند اظهار داشت : امروز به برکت خون شهیدان و وجود نظام جمهوری اسلامی است که ما مدیران پشت میز نشسته ایم و امروز وظیفه ی ماست که با تبیین کارهای انجام شده در دولت سیزدهم دین خودمان را به شهدا و علی الخصوص شهید رئیسی ادا کنیم.

وی خطاب به مدیران تأکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم را بیان کنید تا مردم بدانند چه کارهایی انجام شده است و نسبت به این نظام دلگرم شوند.

وی گفت:  مدیران نسبت به دولت و برنامه هایی که دارند متعهد باشند و کارهایی که انجام می شود را رسانه ای کنند تا مردم در جریان این کارها قرار بگیرند.

فرماندارنهاوند در خاتمه از برگزاری یادواره شهید حیدری و اربعین شهدای خدمت خبر داد و بیان داشت: یادواره شهدای هفت تیر و شهید آیت‌الله حیدری و اربعین شهدای خدمت ۵ شنبه ۷ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح، همچنین مراسم پیشواز محرم پنجشنبه هفتم تیرماه ساعت ۲۱ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند برگزار می شوند.

دیدگاه شما