تازه های سایت

کد مطلب: 56205
31. ارديبهشت 1403 - 9:37
امام‌جمعه نهاوند گفت: شأن مسئولان خدمت شبانه‌روزی به مردم است و رفتار و عمل آن‌ها باید الگو باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان در محل فرمانداری این شهر گفت: وظیفه هم مسئولان خدمت به مردم عزیز کشور است و هرکسی در هر جایگاهی که دارد باید شبانه‌روز برای مردم کار کند.
وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در طول سال‌های بعد از انقلاب اظهار داشت: زمانی روستاهای ایران هیچ‌چیزی نداشتند اما امروز روستاها احیاشده‌اند و در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی انجام‌شده که این‌ها باید برای مردم گفته شود.
امام‌جمعه نهاوند افزود: این پیشرفت‌ها به برکت وجود نعمت ولایت و درصحنه بودن مردم و پشتیبانی آن‌ها از ولی‌فقیه اتفاق افتاده است.
وی با اشاره به اهمیت تبعیت از ولی‌فقیه بیان کرد: در طول این سال‌ها هر جا به فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عمل کردیم موفق بودیم و امروز نیز باید گوش‌به‌فرمان ولایت باشیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی در خاتمه با اشاره به اینکه رفتار و اعمال مسئولان باید الگو باشد، گفت: شأن مسئولان خدمت‌رسانی به مردم است و مسئولان با رفتار و اعمال درست باعث پیشرفت کشور خواهند شد و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کمتر خواهند شد.
علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در جلسه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری موضوع جوانی جمعیت است که سپاه ناحیه نهاوند با برگزاری نشست‌ها و کلاس‌های مشاوره به این مباحث ورود پیداکرده است.
وی به مقوله کاهش طلاق هم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر سپاه شهرستان دو مرکز مشاوره دارد که با افراد متخصص اداره می‌شوند و آسیب‌های اجتماعی را موردبررسی قرار می‌دهند.
مختاری افزود: موضوع طلاق و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان باید موردبررسی قرار بگیرد و راهکارها مشخص شوند تا بهتر بتوان به این موارد رسیدگی کرد.

دیدگاه شما