تازه های سایت

کد مطلب: 55388
27. بهمن 1402 - 15:17
امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دولت و دولتمردان باید قدردان این مردم صبور و با بصیرت باشند و هرچه بتوانند برای این ملت کار کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: بعد از ۴۵ سال علی‌رغم این همه سختی مردم پشتیبان نظام هستند و در همه صحنه‌ها حضور فعال و اثر بخش دارند.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی از درجه بالای معرفت نسبت به اولیا الهی و دین برخوردار هستند و باید قدردان این مردم بود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ غزه و فلسطین یک تابلوی تمام نمایی از ظلم و جتایت صهیونیست‌ها با حمایت غرب، اروپا و آمریکا است.

وی ادامه داد: امروز سازمان‌ها و مدعیان حقوق بشر ساکت هستند و در مقابل نسل‌کشی و جنایات صهیونیست‌ها اقدامی‌ نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی اظهار داشت: یقینا صهیونیست‌ها در این جنگ شکست می‌خورند و پیروزی نهایی با مظلومان و ملت فلسطین است و حکومتهای اسلامی باید به فریاد مردم فلسطین برسند.

وی بیان کرد: آمریکا عامل اصلی و مشوق نسل کشی در غزه است و در مقابل مردم دنیا پاسخگو نیست و به افکار عمومی دنیا بی‌اعتنا است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دولت و دولتمردان باید قدردان این مردم صبور و با بصیرت باشند و هرچه بتوانند برای این ملت کار کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها عنوان کرد: یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند که در ۳۰ بهمن سال ۵۲ به دستور شاه به شهادت رسیدند روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح در مصلی نهاوند برگزار می شود که از شهروندان برای حضور در این مراسم دعوت‌ می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی با اشاره به انتخابات نیز اظهار داشت: از همه کاندیداها و طرفداران تشکر داریم و از همه ستادها و هیئت‌های اجرایی و نظارت درخواست داریم حق‌مداری و اخلاق اسلامی را در همه مراحل نصب العین قرار دهند.

وی ادامه داد: قدردانی داریم از کسانی که احساس وظیفه کردند و در عرصه حضور دارند و باید جوری رفتار کنند که اگر برنده شدند که برای مردم کار کنند و اگر برنده نشدند زحمات را هدر ندهند و برای خدا قدم بردارند.

دیدگاه شما