تازه های سایت

کد مطلب: 55238
8. بهمن 1402 - 1:58
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نهاوند:
بصیرت مردم خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان نهاوند گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدولی دارابی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: حضور مردم درصحنه‌ها و عرصه‌های مختلف باعث ایمن شدن کشور می‌شود و این حضور نقش بی‌بدیل مردم در نظام اسلامی را نشان می‌دهد.
وی اظهار داشت: مردم، ولایت و اسلام سه رکن اساسی هستند که باید حفظ شوند تا آینده انقلاب تضمین شود.
دارابی افزود: با هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی توانسته‌ایم بر فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان غلبه کنیم و خدا را شکر می‌کنیم که رهبری بصیر و آگاهی داریم.
وی بیان کرد: اسلام به‌عنوان بهترین دین و مردمی انقلابی و همیشه درصحنه دیگر ارکان اساسی هستند که به‌حق همیشه پای‌کار هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان نهاوند گفت: مردم ما در همه حوادث و صحنه‌ها با حضور خود انقلاب را بیمه می‌کنند.
وی ادامه داد: انتخابات پیش رو بسیار مهم، سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار است و مردم ما این شرایط را به‌خوبی درک خواهند کرد.
دارابی گفت: حضور مردم بسیار مهم است و باعث حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌شود و باید مراقب باشیم دشمن‌شاد نشویم.
وی بیان داشت: حضور کمرنگ باعث شادی دشمنان می‌شود و با حضور مردم با بصیرت نقشه‌های دشمنان خنثی و آن‌ها ناامید می‌شوند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان نهاوند افزود: به یاری خدا مردم بار دیگر با حضور خود حماسه خلق می‌کنند و ابهت انقلاب اسلامی را به جهانیان ثابت می‌کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند در سراسر کشور و هم‌زمان در 151 شعبه در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

دیدگاه شما