تازه های سایت

کد مطلب: 55179
2. بهمن 1402 - 8:11
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با صدور هشدار زرد گفت: با فعالیت سامانه بارشی طی ساعاتی از دوشنبه تا روز پنجشنبه بارش باران و در مناطق مرتغع بارش برف و وزش باد شدید و کولاک برف در استان پیش بینی می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد حسن باقری شکیب اظهار کرد: با توجه به آخرین خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی مقدار بارش در نیمه شمالی استان در این مدت بیشتر بوده و سرعت باد طی ساعاتی از بعدازظهر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه بیشتر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه وزش باد شدید پیش بینی می شود و جمعه و شنبه آینده یک سامانه بارشی دیگر استان را فرا می گیرد.

وی ادامه داد: به علت افزایش ابر کمینه دمای هوای همدان از روز دوشنبه به طور نسبی افزایش می یابد.

باقری شکیب افزود: نهاوند و اسدآباد با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب و گرم ترین و سرد ترین نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

دیدگاه شما