تازه های سایت

کد مطلب: 55141
28. دى 1402 - 8:18
در همایش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس عنوان شد
لزوم بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان جبهه و جنگ
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تجربیات ارزشمندی در زمینه‌های مختلف دارند که باید از آن‌ها بهره گرفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار مهدی ظفری در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت و هشت سال دفاع مقدس شهر فیروزان و بخش خزل که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
وی اظهار داشت: به برکت خون مطهر شهدا امروز ایران اسلامی مقتدر و عزتمند است و مسیر پرافتخار خود را باقدرت ادامه می‌دهد.
ظفری افزود: رزمندگان از همه هستی خود برای عزت ایران اسلامی گذشتند و افتخار آفریدند و در تاریخ ماندگار شدند.
وی ادامه داد: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تجربیات ارزشمندی در زمینه‌های مختلف دارند که باید از آن‌ها بهره گرفت.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: باید شهدا و رزمندگان را به‌عنوان الگوهایی برای نسل جوان بیشتر معرفی کنیم.
ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: نیازمند کمک پیشکسوتان ایثار و شهادت برای تحقق اهداف دولت مردمی در راستای رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم شهرستان هستیم.
وی با توجه به انتخابات پیش رو افزود: انتخابات نشانی از همدلی و همراهی ملت است و برگ برنده‌ای برای تعیین آینده چندین ساله نظام است و همواره یکی از اهداف دشمن ایجاد تفرقه میان مردم در زمان انتخابات بوده است.
احمدوند اظهار داشت: با حضور حداکثری مردم و تبیین اهمیت حضور در انتخابات برای اقتدار نظام توسط شما عزیزان، قطعاً دشمن شکست خواهد خورد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: انتخابات مهم‌ترین رویداد سیاسی امسال است که وظیفه‌داریم در جهت مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات به‌دوراز هرگونه شائبه‌ای همه توان خود را بکار بگیریم.

دیدگاه شما