تازه های سایت

کد مطلب: 55102
24. دى 1402 - 8:12
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند از درخشش دانش‌آموز خبرنگار و مستندساز این شهرستان در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد قیصری در گفتگو با خبرنگاران گفت: حسن سهرابی دانش‌آموز پایهٔ دوازدهم انسانی دبیرستان مبتکران نهاوند موفق شد در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بدرخشد.

وی اظهار داشت: این دانش‌آموز خوش آتیه در بخش کلیپ و گزارش تلویزیونی رتبهٔ سوم استان را به خود اختصاص دهد و به مرحلهٔ کشوری این جشنواره راه پیدا کرد.

قیصری افزود: این جشنواره در رشته‌های سرمقاله، یادداشت، عکس، تیتر، گزارش تحلیلی، مصاحبه، موشن‌گرافی، کلیپ و گزارش تلویزیونی در همدان برگزار شد.

وی اظهار داشت: آیین اختتامیه این جشنواره و گردهمایی اهالی رسانه استان همدان با حضور دکتر صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین (ع)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و جمعی از مسئولین استانی و اصحاب رسانه در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا برگزار شد که در این مراسم از این دانش‌آموز هنرمند تجلیل به عمل آمد.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: سال گذشته نیز حسن سهرابی توانسته بود در جشنواره ملی عمار رتبه برگزیده کشوری و دیپلم افتخار را به خود اختصاص دهد.

 وی بیان کرد: این دانش‌آموز مستندساز در آبان ماه سال جاری نیز در جشنواره ملی کانون فرهنگی و هنری مساجد عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد.

قیصری اظهار داشت: این دانش‌آموز به‌عنوان تنها فیلم‌ساز مسجدی است که برای دومین بار در چهار سال اخیر به‌عنوان شایسته تقدیر در رویداد ملی در بین چند هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد معرفی و برگزیده شد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند در پایان گفت: این دانش‌آموز خوش آتیه همچنین عناوین مختلفی را در عرصه هنری، علمی و ورزشی کسب کرده است.

دیدگاه شما