تازه های سایت

کد مطلب: 55100
24. دى 1402 - 8:07
مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: وزش شدید باد تا اواخر وقت فردا در نقاط مختلف استان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه از دیشب وزش شدید باد در استان آغاز شده است، اظهار داشت: سرعت وزش باد در برخی ساعات به 60 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

 وی با بیان اینکه برای فردا سرعت وزش باد تا 70 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، تصریح کرد: از روز دوشنبه جوی آرام را خواهیم داشت، اما دماهای صبحگاهی روند کاهشی پیدا می‌کند.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه امروز و فردا بارش‌های خفیف برف و باران در نقاط مختلف استان خواهیم داشت، عنوان کرد: بارش‌های مناطق مرتفع و گردنه‌ها بیشتر به صورت برف خواهد بود.

باقری شکیب به وضعیت بارش‌ها در دو روز گذشته اشاره کرد و گفت: شرایط بارندگی‌ها در نقاط جنوبی استان بهتر بوده است. در این مدت مقدار بارندگی در ملایر 23 میلیمتر، تویسرکان 19، نهاوند 18 و ایستگاه تاریکدره نهاوند 43 میلیمتر ثبت شده است. مجموع بارندگی‌های شهر همدان هم‌‌10 میلیمتر گزارش شده است.

وی به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت گل‌تپه با حداقل دمای منفی 1 درجه به عنوان سردترین نقطه استان و اسدآباد با حداکثر دمای 9 درجه سانتی‌گراد، خنکترین شهرستان استان ثبت و گزارش شده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: در 24 ساعت گذشته دمای شهرستان همدان بین 4 و 8 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

دیدگاه شما