تازه های سایت

کد مطلب: 55096
23. دى 1402 - 8:22
فرماندار نهاوند گفت: هدف دشمن ناامید کردن مردم از نظام و القای ناکارآمدی است که با حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در نشست بصیرتی نقش مدیران در کارآمدی نظام اداری گفت: دشمنان همواره درصدد دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی و القای ناکارآمدی و ناامیدی است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اظهار داشت: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی امسال است که وظیفه داریم در جهت مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات همه توان خود را بکار بگیریم.

فرماندار نهاوند افزود: دشمنان هر توطئه‌ای که توانستند انجام داده و انجام‌ می‌دهند تا انتخابات با حضور حداقلی برگزار شود که باید به این‌نکنه توجه کنیم و مراقب دشمن باشیم.

احمدوند ادامه داد: انتخابات همیشه مدنظر دشمن بوده و می‌خواهد از این طریق به کشور ضربه بزنند بنابراین ضروری است با جهاد تبیین و امیدآفرینی در جهت مشارکت و حضور مردم در صحنه انتخابات تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: دشمن در دهه‌های گذشته با روش‌های مختلف درصدد آسیب زدن به مقوله انتخابات بوده است و در مقطع کنونی راهبرد اصلی دشمنان کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات بوده و در این جهت ناامید کردن جامعه در دستور کار دشمن قرار گرفته است.

فرماندار نهاوند در ادامه افزود: در شرایطی که خواسته دشمن، نظام اداری ناکارآمد با هدف ایجاد نارضایتی در مردم است در سال‌های اخیر با فتنه‌های مختلف به دنبال تضعیف نظام بودند.

وی تاکید کرد: قدرت فضای مجازی و رسانه‌ای به میزانی است که دشمن هر جایی نیاز باشد چالشی ایجاد کند از این فضا استفاده می کند.

فرماندار نهاوند گفت: دشمنان با فعال کردن کارگروه های مجازی در موضوع انتخابات برنامه هایی برای ناامیدکردن مردم دارند.

احمدوند با بیان اینکه مردم باید آرامش داشته باشند و تحت تأثیر رسانه‌های دشمن و برخی توطئه‌ها قرار نگیرند، عنوان کرد: خبرهایی داریم که دشمن دنبال بر هم زدن نظم و امنیت انتخابات است ولی همیشه با حضور به موقع مردم در صحنه و تدابیر مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمن نقش برآب می‌شود.

دیدگاه شما