تازه های سایت

کد مطلب: 55069
20. دى 1402 - 8:40
با موضوع الگوی زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی همایش «ره پویان فاطمی» در آستان مطهر شاهزاده محمد (ع) نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، این مراسم با سخنرانی دکتر کُردیوند و با حضور امام‌جمعه، فرماندار نهاوند در استان مطهر شاهزاده محمد (ع) این شهرستان برگزار شد.
ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این همایش گفت: در همه عرصه‌ها بانوان مؤمن ایران اسلامی مشارکتی فعال داشته‌اند و همواره پشتیبان انقلاب و ولایت بوده و هستند.
وی اظهار داشت: بانوان همیشه فعال و درصحنه‌های مختلف حضور فعال دارند و در عرصه انتخابات نیز اثرگذار و سهیم هستند.
احمدوند با تأکید بر مهم بودن انتخابات پیش رو تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهم‌ترین مسئله انتخابات است رأی مردم، رأی به‌نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا است و حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند.
وی بابیان اینکه برای حضور حداکثری در انتخابات بانوان در جامعه و خانواده اثرگذار هستند گفت: بانوان در جهاد تبیین، امیدآفرینی و مشارکت در انتخابات نقش مؤثری دارند.
فرماندار نهاوند بابیان اینکه امروز دشمن با همه توان و تجهیزات خود به میدان آمده و می‌خواهد در مردم ایجاد یاس و ناامیدی کرده و به پیکره نظام ضربه بزنند گفت: در عرصه انتخابات و در این شرایط باید با بصیرت افزایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کرد.

دیدگاه شما