تازه های سایت

کد مطلب: 55058
19. دى 1402 - 8:31
مدیر کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند از ارائه خدمات دندانپزشکی در این کلینیک با تعرفه دولتی خبر داد.

مهرداد سلگی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: در راستای خدمت‌رسانی به همشهریان اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان و کلینیک تخصصی شهرستان انجام‌شده است.
وی اظهار داشت: کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند انواع تخصص‌ها را با تعرفه دولتی به همشهریان ارائه می‌دهد.
سلگی بیان کرد: برای آسایش شهروندان ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در این مرکز درمانی شروع‌شده است.
وی ادامه داد: برای رفاه حال همشهریان خدمات دندانپزشکی همه‌روزه از شنبه تا چهارشنبه به‌صورت صبح و عصر در این کلینیک ارائه می‌شود.
مدیر کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند گفت: خدمات دندانپزشکی در این مرکز درمانی شامل؛ کشیدن دندان، پر کردن و عصب‌کشی، جرم‌گیری، روکش و... است.
وی افزود: این خدمات متنوع با استفاده از  لوازم و تجهیزات مناسب و استاندارد توسط پنج دندان‌پزشک به‌صورت صبح و عصر برای تمام گروهای سنی ارائه می‌شود.
 سلگی ادامه داد: همشهریان می‌توانند برای دریافت نوبت فقط برای دندان‌پزشک به‌صورت حضوری به این مرکز درمانی مراجعه نمایند و برای سایر تخصص‌ها به‌صورت مجازی نوبت‌گیری کنند.
مدیر کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند اظهار داشت: برنامه هفتگی حضور پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند به‌صورت هفتگی اعلام می‌شود و از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی افزود: همشهریان عزیز جهت نوبت‌گیری پزشک موردنظر خود فقط به‌صورت غیرحضوری در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۱۲ شب می‌توانند از دو روش به‌صورت هفتگی استفاده کنند.
سلگی در پایان با اشاره به این دو روش نوبت‌گیری گفت: نصب و استفاده از اپلیکیشن پذیرش ۲۴ و یا از طریق شماره گویای ۰۸۱۳۱۱۱۳۳۰۰ به‌صورت هفتگی از پزشک معالج خود نوبت بگیرند.

دیدگاه شما