تازه های سایت

کد مطلب: 55022
15. دى 1402 - 14:25
نماز جمعه این هفته نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: دشمن با انواع ابزار رسانه ای درصدد شبهه افکنی و القای ناامیدی در کشور است که باید مراقب این موارد باشیم.

وی اظهار داشت: در مقابل این نقشه‌های دشمنان باید در جهاد تبیین کوشا باشیم چون دشمن درصدد وارونه‌نمایی و خلاف واقع گویی است.

امام جمعه نهاوند افزود: جهاد تبیین یعنی بیان واقعیت‌ها و پیشرفت‌های کشور چون اگر ما روایت نکنیم دشمنان به روش خودشان و با اهداف شوم روایت می‌کنند.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: جهاد تبیین همانطور که مقام‌ معظم رهبری فرمودند؛ واجب فوری و قطعی امروز است و این جهاد یعنی میدان را از دشمن بگیریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات بیان داشت: انتخابات پرشور امنیت آفرین و زمینه‌ساز پیشرفت است و باید در راستای جهاد تبیین ضرورت حضور در انتخابات را بیان کنیم.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: انتخابات حد‌اکثری باعث ناامیدی دشمنان می‌شود و انسجام و وحدت ملی را به همراه دارد.

وی بیان کرد: هرکسی که توان دارد و مخاطب دارد و می‌تواند مردم را به حضور در انتخابات تشویق کند باید در این راه حرکت کند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به جنگ غزه اشاره کرد و گفت: در میدان جنگ صهیونیست‌های کودک‌کش شکست‌های زیادی از رزمندگان حماس خورده‌اند و به همین دلیل کودکان و زنان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند.

وی در بخش پایانی خطبه‌ها گفت: اگر صلاحیت کسی تأیید نشد اینجور برداشت نشود که نقص یا مشکلی دارد که اینطور صحبت‌ها درست نیست و همه کسانی که در انتخابات کاندیداها شدند وظیفه خود را انجام داده اند.

دیدگاه شما