تازه های سایت

کد مطلب: 55013
14. دى 1402 - 8:30
با سخنرانی فرماندار نهاوند مراسم گرمیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در نهاوند و گیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با حضور سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان، امام جمعه ،  فرماندارنهاوند ، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار و جمعی از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند برگزار شد.

احمدوند فرماندار نهاوند در این مراسم گفت: مردم عزیز ایران که در روز تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی آن صحنه های بی بدیل و ماندگار را خلق نمودند در لبیک به ندای مقام عظمای ولایت در روز یازدهم اسفندماه با حضور دشمن شکن و انقلابی خود در پای صندوق های رای بار دیگر نقشه های شوم استکبار را خنثی می کنند.

وی افزود: انتخابات نشانی از همدلی و همراهی ملت است و برگ برنده‌ای است برای تعیین آینده چندین ساله نظام و همواره یکی از اهداف دشمن ایجاد تفرقه میان مردم در زمان انتخابات بوده‌است که با حضور حداکثری مردم قطعا شکست خواهند خورد.

همچنین مراسم چهارمین سالگردحاج قاسم سلیمانی با حضور احمدوند فرماندار ، امام جمعه گیان ، بخشدار گیان ، وجمعی از مسئولین ومردم مومن وانقلابی وشهید پرورگیان  خانواده معظم شهدا در سالن بصیرت گیان برگزار شد.

فرماندارنهاوند در این مراسم نیز اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی برای پاسداری از انقلاب و اسلام حتی در خارج از مرزها چه غربت‌ها که کشید. حاج قاسم ذوب در ولایت بود و تمام عمر خود را در راه خدا خدمت کرد.

 ضرغام احمدوند اضافه کرد: سردار دلها، فرمانده‌ای بسیار شجاع و نترس بود و تنها برای رضای خدا قدم برمی‌داشت و تمام عمرش را با پیکار و مبارزه به دشمنان خارجی و داخلی پرداخت.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با همه توان و تجهیزات خود به میدان آمده و می‌خواهد در مردم ایجاد یاس و ناامیدی کرده و به پیکره نظام ضربه بزند، اضافه کرد: در عرصه انتخابات و در این شرایط باید با بصیرت افزایی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان و مشارکت در انتخابات آگاه کنیم.

دیدگاه شما