تازه های سایت

کد مطلب: 54950
6. دى 1402 - 8:49
معاون فرماندار نهاوند گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک تردد کامیون‌ها در داخل شهر نهاوند ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی در شورای ترافیک شهرستان نهاوند در محل فرمانداری این شهر با اشاره به رفع سد معبر در خیابان قیصریه گفت: طبق اعلام فرماندار نهاوند در موضوع دست‌فروش‌ها و سد معبر، ساماندهی این قشر و نه تعطیلی معیشت این افراد مدنظر بود.
وی اظهار داشت: توقع داریم مکانی برای این افراد و ادامه کسب‌وکارشان تعریف و مدنظر قرارگرفته شود.
سلگی افزود: پیاده راه سعدی محلی برای بساط نخواهد بود اما شهرداری موظف است مکانی تعیین و از دست‌فروشان حمایت کند.
وی بیان داشت: دو مورد بازار روز در شهر است که هزینه قابل‌توجهی هم بابت آن پرداخت می‌شود یا یکی از این‌ها فعال شود یا موقعیت دیگری که مردم هم استقبال کنند و برای ادامه فعالیت این افراد مشخص شود.
معاون فرماندار نهاوند گفت: شهرداری هم در این مورد خوب اقدام کرد امیدواریم باقی موضوع را هم با همکاری سایر متولیان به‌خوبی مدیریت کند.
وی در ادامه از ممنوعیت تردد کامیون‌ها در داخل شهر خبر داد و افزود: همچنین در تخلیه بار غیر از ساعت مشخص مالک و خودرو به تعزیرات معرفی می‌شوند.
سلگی همچنین درباره توقف و تخلیه بار در ساعات اوج ترافیک اظهار داشت: بااین‌وجود همچنان در میان حجم زیاد ترافیک خیابان‌های اصلی، برخی فروشگاه‌های شهر مشغول تخلیه بار یا سفارش هستند.
معاون فرماندار نهاوند تأکید کرد: از این به بعد هر خودرویی در غیر ساعت تعیین‌شده تخلیه بار کند علاوه بر منع تخلیه بار، اعمال جریمه، مدارک اخذ و واحد صنفی و مالک به تعزیرات معرفی می‌شود.
نقی کاکاوند رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند نیز در این خصوص بیان کرد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک شهرستان نهاوند ورود هرگونه کامیون و کامیونت جهت تخلیه بار از ساعت ۹ صبح الی ۲ ظهر و ۴ بعدازظهر الی ۹ شب به خیابان‌های اصلی شهر ممنوع است.
وی گفت: در صورت مشاهده با راننده متخلف توسط پلیس راهور برخورد و صنف موردنظر به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.

دیدگاه شما