تازه های سایت

کد مطلب: 54894
30. آذر 1402 - 8:40
خیرین نهاوندی چهار دستگاه ویلچر به اورژانس بیمارستان آیت الله علیمرادیان اهدا کردند

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، خانواده حاج شعبان کیانی در اقدامی خداپسندانه به نیت جوان ناکام مرحوم کوهیار کیانی دو دستگاه ویلچر به مبلغ ۷ میلیون و ششصد هزارتومان به اورژانس بیمارستان علیمرادیان اهدا کردند.

همچنین نوجوان خیر نهاوندی محمد رضا اوضع یک دستگاه ویلچر به مبلغ سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به اورژانس این بیمارستان اهدا کرد.

همچنین یکدستگاه ویلچر دیگر توسط خانواده محترم قربان اوضع به اورژانس بیمارستان علیمرادیان اهداء شد.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند هم از اهدای یک دستگاه دیتا پروژکتور به آموزشگاه امام هادی روستای گل‌حیدر توسط خیّر نیک‌اندیش خبر داد.

محمد قیصری با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز دبستان امام هادی روستای گل‌حیدر به دستگاه دیتا پروژکتور، آقای احمد دکامئی در اقدامی خداپسندانه، یک دستگاه دیتاپروژکتور به ارزش حدود 10 میلیون تومان تهیه و به این آموزشگاه اهدا نمود.

وی افزود: با توجه به افزایش استفاده از فناوری اطلاعات و نقش پررنگ آن در روش‌های نوین تدریس، این دستگاه برای دانش‌آموزان این آموزشگاه بسیار کاربردی خواهد بود.

قیصری از این خیر گرانقدر و تمامی خیرین عزیزی که به هر نحوی آموزش وپرورش را در خدمت‌رسانی بهتر به آینده‌سازان کشور کمک و همراهی می‌کنند، تشکر و قدردانی نمود.

دیدگاه شما