تازه های سایت

کد مطلب: 54572
25. آبان 1402 - 8:04
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند گفت: رتبه برتر کشوری در حوزه کتاب‌خوانی توسط فرماندار شهرستان نهاوند در بین تمام فرمانداران کشور به دست آمد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، میلاد امینیان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در اتفاقی خوب و کم‌نظیر فرماندار نهاوند از میان ۴۷۰ همتای خود موفق به کسب برتر کتاب‌خوانی کشور شد.
وی اظهار داشت: این رتبه بزرگ و فرهنگی بزرگ‌ترین اتفاق حوزه کتاب‌خوانی در یک دهه اخیر در شهرستان نهاوند است.
امینیان افزود: ضرغام احمدوند فرماندار شهرستان نهاوند در بخش انجمن کتابخانه‌های برتر کشوری در مراسم گرامیداشت هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار به‌عنوان «فرماندار برتر کشوری» انتخاب شد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند گفت: فعالان و برگزیدگان عرصه کتاب و کتابخانه‌های عمومی در سال ۱۴۰۲ در مراسم گرامیداشت روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد، مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مسئولین ارشد کشوری معرفی و تقدیر شدند.
وی بیان داشت: در این مراسم که در تالار وحدت تهران برگزار شد ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در رقابت با بیش از ۴۷۰ فرماندار در حوزه انجمن‌های کتاب و کتاب‌خوانی موفق به کسب رتبه برتر شد.
امینیان افزود: امیدواریم این اتفاق فرهنگی زمینه‌ساز و موجب ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در شهرستان شود.
وی گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه متنوع و جذاب در هفته کتاب در این شهرستان اجرا می‌شود.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند اظهار داشت: روز کتاب و کتاب‌خوانی به این دلیل نام‌گذاری شده تا بهانه‌ای برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش سطح سواد عمومی جامعه باشد.
امینیان افزود: امسال ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه با شعار آینده خواندنی است و با رویکرد خلاقیت و نوآوری برنامه‌های این هفته در سراسر کتابخانه‌های شهرستان نهاوند اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه جامعه‌ای که کتاب نخواند قدرت تفکر و تحلیل را از دست می‌دهد، گفت: در هفتهٔ کتاب و کتاب‌خوانی از چندین کتاب رونمایی خواهد شد.

دیدگاه شما